خيلي ممنون از سايت خوبتون.nnفقط يه موضوع : اين فرم رو وقتي به صورت تايپي پر ميكنم استيل فرم به هم ميريزه. يا اينكه موقع پرينت رنگ خاكستري فرم از بين ميره.nمشكلي نداره؟!
————————————-
‘, 1, 20, ‘2011-07-15 20:36:56’, 66, ‘سينا
تايپ فرم
با
بدون دیدگاه
