تکمیل اختراع

با سلام nاختراعی را توسط سه نفر دو سال پیش ثبت کردم الان این سیستم را تکمیل و کارایی انرا بالا بردم می توانم به نام خودم ثبت کنم یا باید از انها اجازه بگیرم
————————————-
‘, 1, 20, ‘2011-08-22 17:31:19’, 66, ‘جعفرآقازاده

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *