پر كردن فرم

سلامnnخيلي ممنون از سايت خوبتون.nميخواستم ببينم بايد فرم اظهار نامه به صورت تايپي پر بشه يا دستي؟nnبعدش اين شخص حقيقي و حقوقي رو ميشه توضيح بديد؟ من كدومشو پر كنم؟nnممنون
————————————-
‘, 1, 20, ‘2011-07-14 21:21:03’, 66, ‘سينا

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *