rnrnrn
اختراع درب ضد سرقت هوشمند توسط نوجوان ۱۵ ساله/ ثبت تمامی ورود و خروج ها با استفاده از دوربین خود تشخیص

اختراع درب ضد سرقت هوشمند توسط نوجوان ۱۵ ساله/ ثبت تمامی ورود و خروج ها با استفاده از دوربین خود تشخیص

  • مرکز نوآوری و کارآفرینی تک
  • |
  • 12 سپتامبر 2020
  • |
  • بدون دیدگاه



اختراع درب ضد سرقت هوشمند توسط نوجوان 15 ساله/ ثبت تمامی ورود و خروج ها با استفاده از دوربین خود تشخیصReviewed by مرکز نوآوری و کارآفرینی تک on Sep 12Rating: 5.0اختراع درب ضد سرقت هوشمند توسط نوجوان 15 سالهنوجوان ۱۵ ساله بسیجی اهل ایلام با اختراع درب ضد سرقت هوشمند توانسته تا حدودی نقش مهمی در کاهش سرقت در اماکن مختلف و منازل را داشته باشد.

نوجوان ۱۵ ساله بسیجی اهل ایلام با اختراع درب ضد سرقت هوشمند توانسته تا حدودی نقش مهمی در کاهش سرقت در اماکن مختلف و منازل را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، برای داشتن کشوری با توسعه پایدار باید در تمام زمینه‌ها از جمله صنعت، مدیریت، فناوری و… فعالیت کرد اما بزرگترین سرمایه کشور استعدادهای مبتکران و اندیشمندان است که ایران به نسبت سایر کشورها سطح خوبی در این زمینه دارد.

استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان و مخترعین جوان و نوجوان در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی و همچنین در راستای پیشبرد اهداف کلان سند راهبردی نخبگان کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

تلاش علمی و عملی مخترعان گام مهم و اثر گذاری در زمینه عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی است مخترعانی که علم را در قالب کاربردی به صحنه می‌آورند و با تعامل و هم افزایی اکنون در استان ایلام توانسته‌اند بنیه علمی قوی را پایه گذاری کنند.

ثبت تمامی ورود و خروج‌ها

ایلیا آزادی نوجوان ۱۵ ساله ایلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: در این اختراع معایب نمونه‌های قبلی برطرف شده و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده است در این نوع درب ضد سرقت استفاده از چرخ فلایویل یا همان چرخ لنگر برای ذخیره سازی دورانی به کار می‌رود و این دستگاه، تمام نیازهای یک درب ماشین را دارا است.

مطلب پیشنهادی:   دستور لغو الزام اخذ اینماد برای شروع کسب و‌ کار صادر شد

وی افزود: این دستگاه در تمامی ادارات و منازل کاربرد دارد این در حالی است این دستگاه از بارکد روی خودرو استفاده می‌کند که غیر قابل هک شدن است و باید گفت از معایب آن می‌توان به بالا بودن هزینه تولید دستگاه اشاره کرد.

این مخترع بسیجی تصریح کرد: این دستگاه تمامی ورود و خروج‌ها را با استفاده از دوربین خود تشخیص در سامانه ثبت می‌کند و با استفاده از توربین تولید انرژی و باطری موجود انرژی خود را تامین می‌کند.

وی ادامه داد: توجه و اهمیت به مخترعان باید در اولویت کار مسوولین قرار گیرد، مشکلات پیشرو آن‌ها باید برداشته شود تا مانعی برای تولید و اختراع محصولات مبتکرانه خود نداشته باشند.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!