rnrnrn
اختصاص سرمایه …میلیاردی برای کسب و کار‌های نو

اختصاص سرمایه …میلیاردی برای کسب و کار‌های نو

  • کارشناس طرح های توجیهی و کسب و کار
  • |
  • 29 آگوست 2021
  • |
  • بدون دیدگاه



اختصاص سرمایه ۱۰ میلیاردی برای کسب وکار‌های نوپا (استارتاپ‌ها) توسط دانشگاه شهید بهشتی و همراه اول تحت عنوان شرکت هوشمند بهشتی اول (هاب) انجام می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، (هاب) در نظر دارد در دور جدید سرمایه گذاری خود به استارتاپ‌ها، تیم‌ها یا ایده‌های برتر در استیج‌های بذری یا اول سرمایه ۱۰ میلیارد ریالی اختصاص دهد.
این مرکز در استارتاپ استدیو مگنت با رویکرد سرمایه گذاری در حوزه سرگرم آموزی در نظر دارد کسب و کار‌های نو یا ایده‌های فعال در این حوزه را جذب کند.
استدیو مگنت با تمرکز بر حوزه‌های آموزش و سرگرمی، فناوری‌های آموزشی، بازی‌های جدی، شبیه سازها، پلتفرم‌های محتوایی یا محتوای آموزشی به ایده‌ها و تیم‌ها در جذب سرمایه کمک می‌کند.
این مرکز در این دوره شتابدهی آموزش‌های مختلفی به کسب و کار‌های نوپا ارائه می‌کند، از جمله این دوره‌های آموزشی می‌توان به موضوعات مختلف مثل جذب سرمایه، طراحی بوم کسب و کار، طراحی کمترین محصول کاربری، رابط کاربری و تجربه کاربری، سئو، سرچ ادز و گوگل ادز، مدیریت فنی و اسکرام و گیمیفیکیشن اشاره کرد.
این دوره‌ها برای کسب وکار‌های نو (استارتاپ‌هایی) که درمرحله اول در دوره شتابدهی پذیرش می‌شوند رایگان است، همچنین برای افرادی که صرفا تمایل به استفاده از کارگاه‌ها را دارند با پرداخت هزینه در دسترس خواهد بود.
این دوره قرار است در حدود دوماه برگزار شود و پس از آن کسب و کار‌های نو شرکت کننده در یک رویداد یک روزه برای جذب سرمایه یک میلیارد تومانی با هم رقابت خواهند کرد، این سرمایه گذاری به صورت محدود بر روی ۵ تا ۸ استارتآپ و تا سقف یک میلیارد تومان برای هر تیم صورت خواهد گرفت.
ثبت نام در دوره تا پایان روز کاری شنبه ۶ شهریور ادامه داردو علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به لینک این دوره شتابدهی به آدرس https://magnet.mcihub.ir/ مراجعه کنند.
مطلب پیشنهادی:   مهار تورم و حمایت از تولید؛ برنامه امسال بانک مرکزی
05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!