rnrnrn
از این پس جارو کردن را به ربات جاروبرقی بسپارید + عکس

از این پس جارو کردن را به ربات جاروبرقی بسپارید + عکس

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



از این پس جارو کردن را به ربات جاروبرقی بسپارید + عکسReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
n

n

n

n

nاز این پس جارو کردن را به ربات جاروبرقی بسپارید + عکس

n

n: جارو برقی Rydis می تواند زیر تخت خواب و میزها را جارو کند.

n

n

n

n

nبه گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، جاروبرقی محبوب روباتیک Roomba را در نظر بگیرید، این دستگاه بسیار خوب که ظاهر آن مانند بشقاب پرنده ها است و در سراسر کف و فرش آپارتمان شما حرکت می کند تا آن را تمیز نگه دارد


————————————-

n.

n

nسازنده دیگری به نام – Moneual – یک رقیب جدی و خوب را ، با نام ربات جارو برقی Rydis با اندازه نسبتا کوچک ۸ سانتی متر طراحی کرده است.

n

nRydis می تواند راه خود را در زیر صندلی، میز و مبلمان پیدا کرده و آنجا را تمیز کند. علاوه بر این زمانی که بر روی حالت سایه قرار گرفته باشد، تمرکز خود را بر روی تمیز کردن نقاط "سایه" ، مثل زیر تخت یا میز می گذارد.

n

n

n

n

nبه علاوه، موتور آن نسبتا آرام کار می کند، و سگ شما را وادار به پارس کردن و تعقیب ربات نخواهد کرد. این جارو برقی مجهز به یک قلم موی اصلی، دو برس جانبی و یک پارچه خشک جهت پاک کردن کف می باشد.

n

nجاروبرقی رباتی را می توان بر روی یکی از هفت گزینه متفاوت تمیز کردن تنطیم کرد. برای مثال، شما می توانید آن را بر حالت تمیز کردن گوشه اتاق‌ها، یا تمیز کردن یک اتاق خاص تنظیم کنید و یا حتی اجازه دهید به صورت اتوماتیک به دنبال آشغال بگردد.

مطلب پیشنهادی:   روتر حرفه ای از لینک سیس با سرعت ۵.۳ گیگابیت و ۶ آنتن خارجی

n

nباتری داخلی آن می تواند در حدود ۱۰۰ دقیقه در حالت شارژ کامل، کار کند. شارژ دوباره باتری دو ساعت طول می‌کشد. این جارو حدود ۳۰۰ دلار قیمت دارد و شامل یک دستگاه کنترل از راه دور و یک ایستگاه شارژ می باشد.

n

n

n

n

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!