rnrnrn
از تبدیل علم به ثروت و تجاری سازی محصولات فناورانه حمایت می کنیم

از تبدیل علم به ثروت و تجاری سازی محصولات فناورانه حمایت می کنیم

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



از تبدیل علم به ثروت و تجاری سازی محصولات فناورانه حمایت می کنیمReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

زمانی استاندار مرکزی در حاشیه بازدید از نمایشگاه فناوری های پیشرفته استان در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی غرب کشور در اراک، گفت: از تبدیل علم به ثروت و تجاری سازی محصولات فناورانه حمایت می کنیم.

n

 ”
————————————-

n

زمانی استاندار مرکزی با بیان اینکه از تبدیل علم به ثروت و تجاری سازی محصولات فناورانه حمایت می کنیم، اظهار کرد: تجاری سازی علم و تولید ثروت از طریق پژوهش های علمی و کاربردی در گرو ارتباط دانشگاه با صنعت است و این امر باعث می شود که پژوهش در خدمت توسعه استان قرار گیرد.          

n

 

n

وی بیان کرد: توسعه یافتگی استان با تجاری سازی علم و تولید ثروت از طریق پژوهش های علمی و کاربردی و با ارتباط دانشگاه با صنعت میسر می شود و این دو باید برای ارتباط هرچه بیشتر با یکدیگر تلاش کنند.

n

 

n

استاندار مرکزی با اشاره به دستاوردهای نمایشگاه فناوری ها پیشرفته استان، اظهار کرد: فراهم شدن زمینه ارتباط بین صنعتگران و سرمایه گذاران با افراد و شرکتهای فناورانه مهمترین دستاورد این نمایشگاه بود.

n

 

n

استاندار مرکزی با تاکید بر توسعه شرکتهای دانش بنیان در استان، تصریح کرد:دولت از  شرکتهای دانش بنیان بعنوان عامل حقیقی شکوفائی اقتصاد در کشور که مورد نظر مقام معظم رهبری نیز می باشد حمایت می کند.

n

 

n

وی همچنین برگزاری این نمایشگاه را در شناسایی و معرفی توانمندیهای فناوری های پیشرفته استان موثر برشمرد.

n

 

n

گفتنی است استاندار مرکزی در این بازدید با غرفه داران گفتگو کرد و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و دستورات لازم برای پیگیری آنها را صادر نمود و در مراسم اختتامیه این نمایشگاه، تعدادی از غرفه های برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

مطلب پیشنهادی:   بومی سازی دستگاه نمونه بردار اتوماتیک غلات و دانه های گیاهی

n

یادآور می گردد معاون  توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، تعدادی از مسئولان استان و اکثر روسای دانشگاهها نیز در این بازدید حضور داشتند.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!