rnrnrn
كنتور هوشمند برق در كرج ساخته شد

كنتور هوشمند برق در كرج ساخته شد

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



كنتور هوشمند برق در كرج ساخته شدReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nطراح و سازنده این كنتور هوشمند روز یكشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این اختراع كه با شماره '۷۳۴۸۹ ' به ثبت رسیده ، متشكل از یك كنتور دیجیتالی است كه از قابلیت های یك سیم كارت تلفن همراه بهره می گیرد.
n'داوود دیده بان' افزود: تا زمان داشتن شارژ پولی در سیم كارت ، مشترك مورد نظر امكان استفاده از برق را دارد و در صورت اتمام آن ، برق قطع خواهد شد


————————————-

n.
nوی ادامه داد: مشترك برای استفاده از برق باید شارژ تهیه و آن را از طریق پیام كوتاه به كنتور برق ارسال كند تا كنتور دوباره وصل و راه اندازی شود.
nدیده بان گفت: با استفاده از این كنتور، میزان برق مصرفی بر مبنای جدولی كه اداره برق آن را تنظیم كرده و در اختیار عموم قرار داده نیز در قبض های برق قابل مشاهده است.
nوی افزود: در این كنتور هوشمند شارژ سیم كارت تلفن همراه به صورت یك مدار الكترونیكی در داخل كنتورهای دیجیتالی قرار گرفته و این امكان را به مشترك می دهد كه از طریق پیام كوتاه از باقی مانده شارژ یا همان مقدار مجاز استفاده از برق مطلع شود.
nدیده بان ادامه داد: نرم افزار این مجموعه را نیز می توان به گونه ای برنامه ریزی كرد كه به مقدار مصرف برق مبلغی از شارژ كسر شده و به حساب اداره برق واریز شود.
nوی یادآور شد: این كنتور هوشمند همان كنتور برق دیجیتالی نصب شده در منازل مشتركان است كه تنها با یك سیم كارت قابل كنترل و برنامه ریزی است.
nوی گفت: درصورت نصب این كنتور برای مشتركان دیگر نیازی به مراجعه ماموران اداره برق به منازل و قرائت كنتور نیست و با ارسال پیامك از طرف اداره برق برای مشتركان به صورت خودكار میزان برق مصرفی مشترك برای آن اداره ارسال می شود.
nدیده بان خاطرنشان كرد: یكی دیگر از قابلیت های این كنتور اطلاع مشترك از میزان برق مصرفی خود با ارسال یك پیامك است.
nوی با اشاره به قابلیت برنامه ریزی این مدار الكترونیكی افزود: اداره برق با استفاده از این كنتور می تواند از طریق پیامك یا اینترنت به صورت آنلاین بر عملكرد كنتور مشتركان خود مدیریت كند و درصورت استفاده بیش از حد تعیین شده طی پیامكی مراتب خودكار به اداره برق ارسال می شود

مطلب پیشنهادی:   تایید فنی نرم افزار

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!