rnrnrn
اعلام آمادگي ۳۰ دانشمند برتر جهان براي شركت دركنگره باكتري شناسي ايران

اعلام آمادگي ۳۰ دانشمند برتر جهان براي شركت دركنگره باكتري شناسي ايران

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



اعلام آمادگي 30 دانشمند برتر جهان براي شركت دركنگره باكتري شناسي ايرانReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nدكتر'عبدالعزيز رستگار لاري ' روز سه شنبه افزود : نخستين كنگره باكتري شناسي پزشكي ايران با هدف ارتقاي دانش محققان در حوزه باكتري شناسي پزشكي، بهبود ارزيابي مقاومت به داروهاي ضد ميكروبي و معرفي فناوري هاي نوين در تشخيص عفونت هاي باكتريايي از ۱۴ تا ۱۷ شهريورماه در شهر تبريز برگزار مي شود .


————————————-

n

nوي خاطرنشان كرد : تاكنون ۶۰۰مقاله علمي از دانشجويان، محققان و دانشمندان صاحب نام از سراسر كشور و كشورهاي منطقه به اين كنگره ارسال شده است .
nرستگار لاري گفت : شوراي سياستگذاري كنگره باكتري شناسي پزشكي ايران بر حمايت از محققان جوان ، ارايه جوايز نفيس و ايجاد انگيزه هاي مادي و معنوي براي پژوهشگران تاكيد دارد از اين رو مقرر شده است كه به ارايه كنندگان مقالات برتر به ويژه پوسترهاي ارايه شده ، جوايز ويژه اي اعطا شود.
nوي افزود : شعار نخستين كنگره باكتري شناسي پزشكي ايران 'مقاومت به داروهاي ضد ميكروبي ، يك تهديد جهاني ' است و در مراسم گشايش اين كنگره نماينده سازمان بهداست جهاني سخنراني مي كند .
nرستگارلاري خاطرنشان كرد : محورهاي موضوعي پذيرش مقالات در اين كنگره با تاكيد بر عفونت هاي باكتريايي دستگاه ها و بافتهاي ميزبان است . همچنين اساتيد در حوزه هاي عفونت هاي بيمارستاني و كنترل آن، مقاومت هاي ميكروبي، باكتري شناسي پزشكي كاربردي و فناوري هاي جديد در باكتري شناسي پزشكي سخنراني مي كنند.
nوي افزود :با برپايي اين رويداد علمي و با تلاش محققان كشور، مشكلات بيماري هاي عفوني باكتريال مورد توجه ويژه قرار مي گيرد و با هم انديشي هاي لازم راهكارهاي جديد براي مقابله با اين بيماريها به ويژه در جهت تشخيص آزمايشگاهي و كنترل مناسب آنها، طراحي و پيشنهاد مي شود .
nنخستين كنگره باكتري شناسي پزشكي ايران اواسط شهريورماه در دانشگاه علوم پزشكي تبريز برگزار مي شود .

مطلب پیشنهادی:   اختراع پيراهني بدون نياز به شستن!

n

nدر گفت وگو با خبرنگارعلمي ايرنا

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!