rnrnrn
انعقاد تفاهم‌نامه‌ای به ارزش ۱۵۷ میلیارد تومان حسن اختتام پنجمین جشنواره نوآوری و شکوفایی

انعقاد تفاهم‌نامه‌ای به ارزش ۱۵۷ میلیارد تومان حسن اختتام پنجمین جشنواره نوآوری و شکوفایی

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



انعقاد تفاهم‌نامه‌ای به ارزش 157 میلیارد تومان حسن اختتام پنجمین جشنواره نوآوری و شکوفاییReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nانعقاد تفاهم‌نامه‌ای به ارزش ۱۵۷ میلیارد تومان میان یک شرکت دانش بنیان و یک سرمایه‌گذار داخلی، حسن اختتام پنجمین جشنواره نوآوری و شکوفایی بود.

n

nبه گزارش خبرنگار ما، شرکت صنایع تولیدی اشتاد ایران (سهامی عام)، سرمایه‌گذار طرح دانش بنیان است که موضوع آن مشارکت در تامین تجهیزات تولید محصول است. این شرکت در ساخت قطعات صنایع خودرو و مکانیزاسیون کشاورزی فعالیت می‌کند.


————————————-

nدر این مراسم همچنین با حضور دکتر نسرین سلطانخواه، معاون علمی و فناوری رییس جمهور از برگزیدگان در بخش بین‌الملل و تجاری‌سازی و شرکت‌های دانش‌بنیان قدردانی شد.
nدکتر آریا الستی، دبیر پنجمین جشنواره نوآوری و شکوفایی در مراسم اختتامیه گفت: هدف اصلی این جشنواره ایجاد بستر مناسب برای تعامل امن و شفاف بین مخترعان، صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران بود.
nوی افزود: در مدت سه روز برگزاری این جشنواره، ۱۸ جلسه بین مخترعان و سرمایه‌گذاران برگزار شد که از این تعداد ۱۴ جلسه به انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی به ارزش هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در زمینه فروش دانش فنی؛ دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروش محصول و ۳۵۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری در دانش فنی انجامید.
nالستی گفت: در مدت ۱۰ روز آینده این تفاهم‌نامه‌ها در بنیاد ملی نخبگان به قرارداد قطعی تبدیل خواهد شد.
nوی، اتفاق دیگر این جشنواره را تفاهم میان موسسات مختلف کارگزاری تجاری سازی محصولات دانش بنیان درباره تشکیل انجمن صنفی متشکل از این موسسات عنوان کرد.

مطلب پیشنهادی:   طراحی وبهینه سازی کوره های پخت نان سنتی
05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!