rnrnrn
اولین تولید کننده ترامبولین ایران با حمایت ثبت اختراع فعالیت می کند

اولین تولید کننده ترامبولین ایران با حمایت ثبت اختراع فعالیت می کند

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



اولین تولید کننده ترامبولین ایران با حمایت ثبت اختراع فعالیت می کندReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nمدیرعامل شرکت تولیدکننده ترامبولین از تولید محصول ورزشی و تفریحی خود برای اولین بار در ایران و در منطقه آزاد ارس خبر داد و گفت: این محصول به جهت نوآوری در تولید و کاهش آسیب دیدگی سازه و افزایش تحمل وزن در حال حاظر بهترین نوع ترامبولین در دنیا است.

————————————-

n
nسجاد طاهریان در گفتگو با خبرنگار ايلنا در تبريز با بیان اینکه این محصول به دلیل نوآوری در نوع ساخت ثبت اختراع شده است گفت: این طرح به جهت ساخت مفاصل کوپل شده پیچ و مهره‌ای دستگاه ترامبولین مقاوم در مقابل ارتعاش از سازمان ثبت اسناد و املاک گواهی ثبت اختراع کسب کرده است.
n
nوی با اشاره به اینکه این محصول استانداردهای اروپا و ترکیه را نیز اخذ کرده است، افزود: علیرغم اینکه ترکیه بیشترین و با کیفیت‌ترین ترامبولین دنیا را تولید می‌کند، به جهت کیفیت بالای محصول ایرانی و تحمل وزن ۱۵۰ کیلوگرم، درخواست خرید شاسی این محصول را داده‌اند.
n
nطاهریان با بیان اینکه برای سال جاری تولید ۲۰۰ دستگاه را برنامه ریزی کرده‌ایم افزود: شرکت ترکیه‌ای با بیش از ۱۴ سال سابقه، تعداد تولید خود را به ۱۵۰ دستگاه رسانده است و ما سعی داریم با تولید سالانه ۲۰۰ دستگاه رکورد تولید این محصول را به نام یک شرکت ایرانی ثبت کنیم.
n
nطاهریان گفت: مشابه این محصول در ایتالیا، آلمان، روسیه، چین و ترکیه نیز تولید می‌شود و نکته قابل توجهی که محصول ایرانی را از مشابه‌های خود در کشورهای فوق متمایز می‌کند تولید نوع مفصلی و همچنین کیفیت بسیار بالاست که مانع از تخریب این محصول در تحمل وزن‌های بالا می‌شود.
n
nوی: ظرفیت تولید این کارخانه ۶۰۰ دستگاه در سال می‌باشد که با توسعه آن و راه اندازی فاز دوم به بیش از ۱۲۰۰ دستگاه ارتقاء می‌یابد و بدلیل توسعه بازار خرید و جذب مشتری فعلا تولید ۲۰۰ دستگاه برای سال را در برنامه داریم.
n
nسجاد طاهریان با اشاره به شروع فعالیت این واحد تولیدی از سال گذشته افزود: اولین نمایندگی شرکت در کشور عراق در حال ثبت می‌باشد و هم اکنون در ۲۰۰ نقطه از کشور نمایندگی انحصاری ترامبولین شرکت تویس کالکشن ثبت شده و در حال بازاریابی و فروش هستند.

nشرکت تویس کالکشن ارس از سال ۹۰ در منطقه آزا ارس شروع بکار کرده است و محصولات این شرکت انواع ترامبولین ضد ارتعاش مفصلی، سالتو ترامبولین (بانجی)، استخر توپ مخصوص که برای اولین بار در ایران طراحی شده‌اند است.
n
nاین شرکت تحت لیسانس شرکت تویسمار ترکیه در منطقه آزاد ارس بوده و دارای گواهینامه ثبت اختراع و گواهینامه ساخت و تولید استاندارد در ایران است.
n
nهمچنین کاهش وزن، دفع سموم و ضایعات اسیدی، تقویت سیستم دفاعی بدن و سیستم عصبی، افزایش انرژی به جهت پرش‌های ریتمیک، حفاظت از مفاصل و جلوگیری از مشکلات کمردرد و مفاصل، تقویت و رفع استرس از جمله مزایای این ورزش مفرح است

مطلب پیشنهادی:   موانع توسعه استارت‌آپ‌ها در ایران

‘, ۱, ۲۰, ‘۲۰۱۲-۰۵-۰۲ ۱۴:۰۵:۳۶’, ۷۵۰, ‘

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!