rnrnrn
ایرادات ارجاعی طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار با حضور مسئولان بررسی می‌شود

ایرادات ارجاعی طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار با حضور مسئولان بررسی می‌شود

  • ریحانه مدیری
  • |
  • 11 اکتبر 2021
  • |
  • بدون دیدگاه



کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس طی هفته جاری با حضور مسئولان و کارشناسان مربوطه ایرادات ماده ۳ طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار را بررسی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس طی هفته جاری در روزهای یکشنبه و دوشنبه (۱۸ و ۱۹ مهر ماه) جلسات خود را برگزار می‌کند.

این کمیسیون در نشست عصر روز یکشنبه ضمن بررسی ماده ۳ طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار ارجاعی از صحن علنی مجلس با حضور وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، معاونت قوانین مجلس، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، به  ادامه بررسی و ارائه گزارش نظارتی در خصوص نحوه اجرای قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدمانی کشور و حمایت از کالای ایرانی با حضور وزارتخانه های صنعت معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارابی ، وزارت نفت، سازمان برنامه و بودجه کشور، بانک مرکزی، سازمان تامین اجتماعی، دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی خواهد پرداخت.

کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس در جلسه روز دوشنبه خود نیز نحوه اجرای حکم بند (ط) تبصره (۱) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و تسری آن به صنایع وابسته و پایین دست فلزات را با حضور وزارتخانه های نفت، صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه کشور، شرکت گاز و اتاق ایران و تعاون بررسی می‌کند.

کمیته این کمیسیون همچنین در نشست روز دوشنبه به بررسی لایحه زیرساخت شبکه مادر مخابراتی با حضور وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت مخابرات ایران، سازمان خصوصی سازی، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی خواهد پرداخت./

مطلب پیشنهادی:   حمایت از توسعه کسب و کار و تجاری سازی محصولات و خدمات شناختی

 

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!