rnrnrn
این مخترع ۱۵ گواهینامه دارد!

این مخترع ۱۵ گواهینامه دارد!

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



این مخترع 15 گواهینامه دارد!Reviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
nحسین کریم لو تصمیم گرفته با گرفتن گواهینامه گینسی شود، او برای به دست آوردن گواهینامه هایش دردسرهای زیادی کشیده است، در این گزارش او از خاطرات و آرزوهایش می گوید.

n

n

n


————————————-

nهمشهری سرنخ: بعد از این که سرنوشت ایرانی هایی را خواند که توانسته اند نامشان را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کنند تصمیم گرفت هرطور شده خودش هم گینسی شود، برای همین به دنبال راهی برای رکورددارشدن بود.
n
nحسین کریم لو تصمیم گرفته با گرفتن گواهینامه گینسی شود، او برای به دست آوردن گواهینامه هایش دردسرهای زیادی کشیده است، در این گزارش او از خاطرات و آرزوهایش می گوید. دانشجوی رشته برق صنعتی است و عاشق کارهای فنی، او گواهینامه پایه دو، پایه یک، موتورسیکلت، غلتک، لودر، جرثقیل، بابکت (مینی لودر)، دامپر (خودرویی برای تخلیه بار  در محل های مرتفع)، بلدوزر، بیل مکانیکی، فینیشر (خودرویی که در آسفالت کاری کاربرد دارد)، ویتکن (ماشینی برای راه و ساختمان)، گریدر، لیفتراک و تراکتور را در مدت ۲ سال به دست آورده است.
n
nآقای رکورددار تا به حال موفق به دریافت این ۱۵ گواهینامه شده است اما این روزها او در کلاس های خلبانی ثبت نام کرده تا گواهینامه خلبانی را هم به دست بیاورد. کریم لو که متولد ۱۳۵۴ است درباره انگیزه اش از این کار می گوید: «دوست داشتم در کتاب رکوردهای جهانی گینس نامم ثبت شود، وقتی دیدم ایرانی ها با کارهایی مانند روپایی زدن و ماجراجویی موفق به این کار شده اند، تصمیم گرفتم با گرفتن تعداد زیادی گواهینامه رکوددار شوم. در حال حاضر دوره تئوری آموزش خلبانی را پشت سر گذاشته ام، برای بخش عملی آن فعلا پولم ته کشیده است».

مطلب پیشنهادی:   ساخت نمونه مهندسی پایانه تلفنی مبتنی بر IP توسط پژوهشگران داخلی

n

n

n
n

n

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!