rnrnrn
بيش از يكهزار و ۵۰۰ طرح و شركت دانش بنيان براي حضور در جشنواره ثبت نام كرده اند

بيش از يكهزار و ۵۰۰ طرح و شركت دانش بنيان براي حضور در جشنواره ثبت نام كرده اند

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



بيش از يكهزار و 500 طرح و شركت دانش بنيان براي حضور در جشنواره ثبت نام كرده اندReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nچهارمين جشنواره ملي نوآوري و شكوفايي فجر انقلاب اسلامي از ۱۵ تا ۱۸ بهمن ماه در مصلي امام خميني(ره) تهران برگزار مي شود و بيش از يكهزار و ۵۰۰ طرح و شركت دانش بنيان براي حضور در جشنواره ثبت نام كرده اند.

n

n


————————————-

nبه گزارش دفتر ارتباطات و اطلاع رساني بنياد ملي نخبگان، دكتر نبوي اظهار داشت: در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت تجاري سازي دستاوردهای علمی و ساماندهي اختراعات، چهارمين جشنواره نوآوري و شكوفايي فجر انقلاب اسلامي و نمايشگاه تجاري سازي اختراعات و نوآوري ها با حضور صاحبان ايده و صنعتگران داخلي و خارجي برگزار مي‌شود.

n

nمعاون دبير جشنواره ملي نوآوري و شكوفايي فجر انقلاب اسلامي با اشاره به فراخوان ثبت نام شركت در جشنواره گفت: فراخوان ثبت نام از روز ۱۶ آذرماه آغاز شد و تا ۱۹دي از طريق پورتال ثبت نام، ادامه داشت كه در اين مدت ۳۷۴ اختراع در بخش تجاري سازي و ۲۱۴ شركت دانش بنيان در بخش شركتهاي دانش بنيان نام نويسي كرده اند.

n

nوي افزود: همچنين در بخش داوري اختراعات، يك هزار و ۴۷ طرح كه در سالهاي گذشته ثبت اختراع شده اند، براي حضور و دريافت اعتبار پژوهشي سطح ۳ بنياد ملي نخبگان ، در اين بخش از جشنواره اعلام آمادگي كرده اند.

n

nدكتر نبوي تصريح كرد: این جشنواره در بخش هاي داوری اختراعات، تجاری سازی اختراعات، دالان تسهیل کنندگان، بین الملل، شركت هاي دانش بنيان و نیازمندیهاي سازمانهاي دولتي و خصوصي و هچنين چندين كارگاه آموزشي برگزار خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:   سوال

n

nخاطر نشان مي شود، مجوز حضور در چهارمين جشنواره ملي نوآوري و شكوفاييبراي ثبت نام كنندگان در مرحله اول فراخوان، منوط به بررسي اوليه درخواست آنان در دبيرخانه جشنواره و ثبت نام نهايي در پورتال است كه در اسرع وقت از طريق پيام كوتاه اعلام خواهد شد.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!