rnrnrn
تشکیل کانون برگزیدگان خوارزمی/ایجاد نمایشگاه مجازی طرح‌های برگزیده

تشکیل کانون برگزیدگان خوارزمی/ایجاد نمایشگاه مجازی طرح‌های برگزیده

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



تشکیل کانون برگزیدگان خوارزمی/ایجاد نمایشگاه مجازی طرح‌های برگزیدهReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
n

n

nدبیر بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی از ایجاد کانون برگزیدگان خوارزمی و ایجاد نمایشگاه مجازی طرح‌های برگزیده دوره‌های مختلف در این دوره از جشنواره خبر داد.

n

n سعید زرندی امروز در نشست خبری این جشنواره با بیان این که تا کنون ۲۶ دوره جشنواره بین‌المللی خوارزمی برگزار شده است، اظهار کرد: نخستین دوره جشنواره مربوط به سال ۱۳۶۶ با شرکت طرح‌های داخلی است و طی ۲۶ دوره برگزاری ۱۸ هزار و ۵۴۲ طرح جهت ارزیابی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است


————————————-

n.

n

n

nوی افزود: طی ۱۶ دوره برگزاری جشنواره ۸۸۴ طرح از طرح‌های ارسالی برگزیده شده‌اند که ۷۱۴ طرح داخلی، ۱۴۹ طرح خارجی و ۲۱ طرح مربوط به ایرانیان مقیم خارج از کشور بوده است.

n

n

nبه گفته دبیر جشنواره خورزمی، رشته‌های برق، کامپیوتر و مکانیک بالاترین تعداد طرح‌های برگزیده را در این دوره‌ها به خود اختصاص داده است.

n

n

nوی با بیان این که بیست و هفتمین دوره جشنواره جوان و بین‌المللی خوارزمی امسال ۲۸ بهمن ماه در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود، گفت: ثبت‌نام این دوره از جشنواره آغاز شده است و تا پنجم آبان ماه ادامه دارد.

n

n

nزرندی با بیان این که تا کنون تعداد ثبت‌نامی‌ها نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است، گفت: همچنین در بخش بین‌الملل جشنواره نیز یکهزار و ۳۰ طرح داخلی و خارجی تا کنون ثبت‌نام کرده‌اند.

n

n

nوی ادامه داد: این جشنواره مورد حمایت مادی و معنوی بسیاری از نهادها و سازمان‌های علمی، اجرایی و تحقیقات ملی و بین‌المللی قرار دارد که تقدیرها، تندیس‌ها و جوایز نقدی و حمایت های خود را برحسب شرایط و موضوع به برگزیدگان جشنواره جوان و بین‌المللی خوارزمی اعطاء می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:   گامی در جهت ساخت دستگاه های لمسی فوق حساس

n

n

nزرندی با بیان این که برگزیدگان این جشنواره از حمایت‌های معنوی و تسهیلاتی برخوردار می‌شوند، گفت: از جمله این حمایت‌ها می‌توان به اعطای لوح تقدیر با امضای رییس جمهور، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به فراخور شرایط دبیرخانه جشنواره، صدور گواهینامه کسب رتبه در جشنواره خوارزمی با تعیین درصد مشارکت، معرفی برگزیدگان به سازمان سنجش جهت استفاده از امکانات آیین‌نامه، ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر، معرفی برگزیدگان به بنیاد ملی نخبگان جهت بهره‌مندی از آیین‌نامه پشتیبانی و حمایت نخبگان و استعدادهای برتر و … اشاره کرد.

n

n

nدبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی در خصوص طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌یی این جشنواره نیز گفت: در این زمینه به دنبال به نتیجه رساندن ثبت کانون برگزیدگان خوارزمی به عنوان یک تشکل صنفی غیر دولتی هستیم که تشکیل هیات موسس و تدوین اساسنامه آن به انجام رسیده و مرحله ثبت آن در حال پیگیری است و امیدواریم در این جشنواره این کانون را به برگزیدگان معرفی کنیم.

n

n

nوی برنامه‌ریزی و ساماندهی امور ایجاد یک نمایشگاه مجازی جهت قرار دادن طرح‌های برگزیده جشنواره در معرض دید صاحبان نظر و صاحبان سرمایه و صنعت را از دیگر برنامه‌های آتی عنوان کرد و گفت: همچنین به دنبال آن هستیم که از اندیشمندان و دانشمندان تراز اول ایرانی در جشنواره دعوت به عمل آوریم.

n

n

nبه گفته وی موضوع محقق کردن بورس ایده‌ها نیز از دیگر برنامه‌های آتی به شمار می‌رود.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!