rnrnrn
ثبت اختراع دستگاه هواساز و خارج کننده گازهای مضر از آب استخر

ثبت اختراع دستگاه هواساز و خارج کننده گازهای مضر از آب استخر

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



ثبت اختراع دستگاه هواساز و خارج کننده گازهای مضر از آب استخرReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nبه گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل،اختراع دستگاه هواساز و خارج کننده گازهای مضر از آب استخر در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اداره ثبت اختراعات توسط کارمند واحد بابل ثبت شد.

n

n امید خان محمدی کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل بابیان اینکه نحوه  هوادهی در استخر پرورش ماهی بسیارمهم و حائز اهمیت داشت و  گفت: همیشه معضلی بزرگ برای پرورش دهنده ها محسوب می شود که در صورت عدم هوادهی با مرگ گروه زیادی از ماهی ها مواجه می شویم


————————————-

nبا توجه به اینکه در فصل تابستان و روزهای گرم سال این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هست ساخت یک هواساز بدون نیاز به انرژی بسیار حایزاهمیت می باشد که  می تواند بدون صرف انرژی اقدام به هوادهی(اکسیژن دهی)آب نماید و باعث خروج گاز های مضر از آب شود.
nعضو فدراسیون جهانی مخترعان به کاربرد این دستگاه در استخر های شنا اشاره کرد و گفت: باتوجه  به اینکه کلر و گاز کلر در آب باعث حساسیتهای پوستی وچشمی می شود و همچنین وجود آن در فضای استخر باعث آسیب به ریه و مشکلات تنفسی می شود. چون افراد بخارات آب استخر را تنفس می کنند و هم ممکن است آب استخر وارد دهان و معده آنها شود.  میزان کلر موجود درآب استخرشنا برای بزرگسالان و کودکان مضر است. با استفاده از این دستگاه می توان مقادیر زیادی از گاز کلر را از استخر های شنا  از بین برد
nشایان ذکر است از امید خان محمدی کارشناسی ارشد بیولوژی دریا ،عضو فدراسیون جهانی مخترعان، رئیس هیات مدیره کانون نوآوران و مبتکران ابوریحان و عضوکانون مخترعین ایران تا کنون جندین اختراع دیگر را به ثبت رسانده، یک اختراع دیگر نیز در دست ثبت دارد و چندین مقاله ISI در مجلات معتبر علمی وداخلی به چاپ رسانده است.

مطلب پیشنهادی:   لطفا راهنمایی ام کنید

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!