rnrnrn
ثبت ۷۳ هزار و ۹۰۰ اختراع تاکنون در ایران اسلامی

ثبت ۷۳ هزار و ۹۰۰ اختراع تاکنون در ایران اسلامی

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



ثبت ۷۳ هزار و ۹۰۰ اختراع تاکنون در ایران اسلامیReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nرئیس سازمان ثبت اسناد کشور گفت:‌ خوشبختانه تا کنون ۷۳ هزار و ۹۰۰ اختراع در ایران اسلامی ثبت شده است.

n

nاحمد تویسرکانی در نشستی که در سازمان ثبت اسناد کشور برگزار شد، اظهار داشت: سازمان مالکیت معنوی از آژانس‌های تخصصی وابسته به سازمان ملل است؛ این سازمان بیش از ۱۸۰ عضو دارد و ۲۰ معاهده را مدیریت می‌کند.


————————————-

nوی با اشاره به اینکه خوشبختانه وایپو با ایران ارتباط خوبی دارد، ‌ادامه داد: امسال فعالیت‌های خوبی در خصوص مالکیت معنوی در ایران داشته‌ایم و مقرر شده است که دوشنبه اول اسفند سال جاری همایشی به عنوان استراتژی مالکیت معنوی برگزار شود.

n

nرئیس سازمان ثبت اسناد کشور گفت:‌ وایپو همکاری خوبی در زمینه آموزش IP در ایران داشته است که خوشبختانه امسال با حمایت وایپو در آموزش کارشناسی مالکیت معنوی با کشور‌های همسایه را در ایران شروع کرده‌ایم.

n

nتوسرکانی افزود:‌ از ۲ ماه گذشته کلاس‌های آموزش کارشناسان مالکیت معنوی افغانستان در ایران برگزار شده است.

n

nوی با بیان اینکه خوشبختانه در ایران تمایل به توسعه ثبت مالکیت معنوی روز به روز در حال افزایش است، عنوان کرد:‌ در ثبت اختراعات نشانه‌های جغرافیایی و ثبت علائم تجاری به توفیقات بسیار خوبی رسیده‌ایم.

n

nرئیس سازمنا ثبت اسناد کشور با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون در ایران ۷۳ هزار و ۹۰۰ اختراع ثبت شده است، گفت: ۱۸۸ هزار علائم تجاری، سه هزار و ۹۵۴ طرح صنعتی (از سال ۸۸) و ۲۳ هزار و ۸۰۰ ثبت بین‌المللی معاهده و پروتکل مادرید به ثبت رسیده است.

مطلب پیشنهادی:   افتتاح مرکز آموزش گلد کیدز؛ خانه ای برای شکوفایی

n

nتوسرکانی بیان کرد: ۹۰۳ ثبت بین‌المللی نشان جغرافیایی در کشور به ثبت رسیده است که خوشبختانه در رابطه با نشان جغرافیایی در خصوص فرش به توفیقات خوبی رسیده‌ایم.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!