rnrnrn
سرپرست تيم مخترعان اعزامي به مالزي : نتايج خوبي كسب كرديم

سرپرست تيم مخترعان اعزامي به مالزي : نتايج خوبي كسب كرديم

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



سرپرست تيم مخترعان اعزامي به مالزي : نتايج خوبي كسب كرديمReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
n

nسرپرست تیم اعزامی مخترعین ایرانی به مسابقات بین المللی اختراعات مالزی سطح این مسابقات را بسیار بالا توصیف کرد و از کسب مدال طلا و دیگر مدالهای کسب شده در این مسابقات ابراز رضایت کرد.

n

n"حمید رضاییان" در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به اینکه در این دوره از مسابقات کشورهای صاحب نام و با سطح بالای فناوری مانند آلمان، ژاپن و کره جنوبی حضور داشتند و شاهد داوری سختگیرانه ای از سوی هیات داوری این مسابقات بودیم، مخترعین ایرانی نتایج خوبی را کسب کردند.


————————————-

nوی به حضور تیم مخترعین ایران در مسابقات سال ۲۰۱۰ مالزی اشاره کرد و گفت: در این دوره از مسابقات تیم ایران تواسنت نتایج بهتری کسب کند به طوری که از ۲۳ اختراع ارایه شده ۱۳ مدال و دو لوح تقدیر نصیب مخترعین ایرانی شد.

n

nمدیرعامل موسسه نوآوران و نواندیشان ایرانیان که مسئولیت اعزام تیم مخترعین ایرانی به این مسابقات را بر عهده داشت، همچنین جایگاه برتر ایران در حضور در بخش های مختلف مسابقات و تنوع اختراعات ارایه شده را از دیگر نکات مثبت حضور مخترعین ایرانی در این دوره از مسابقات ذکر کرد.

n

nمخترعین ایرانی با حضور و عرضه ۲۳ نوآوری و اختراع در مسابقات بین المللی اختراعات مالزی ۲۰۱۲ موفق به کسب یک مدال طلا، چهار نقره، هشت برنز، دو لوح تقدیر،۳ جایزه ویژه از سازمان ثبت اختراعات تایوان و ۲ جایزه ویژه از آکادمی اختراعات کره جنوبی شدند.

مطلب پیشنهادی:   انعقاد قرارداد 30 میلیارد تومانی تجاری سازی اختراعات

n

nتیم مخترعین جمهوری اسلامی ایران با ارایه نوآوری هایی در زمینه های نانوتکنولوژی، بایوتکنولوژی، الکترونیک، مکانیک و پزشکی و با همت بین المللی نوآوران و نواندیشان ایرانیان وابسته به موسسه پژوهشی تاریخ و تمدن شرق در مسابقات بین المللی اختراعات مالزی شرکت کردند.

n

nهمچنین اختراعات شرکت داده شده در این مسابقات و نوآوری های دانشگاهها و مراکز علمی کشورهای مختلف در مرکز تجارت جهانی پوترای مالزی به نمایش گذاشته شد.

n

nدر این مسابقات مخترعین ایرانی با مخترعینی از کشورهایی مانند کره، چین، تایوان ،عربستان، بلژیک، سوئیس، فرانسه و مالزی به رقابت پرداختند.

n

nنمایشگاه بین المللی تکنولوژی مالزی از روز ۱۶ تا ۱۸ فوریه (۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه) در مرکز تجارت جهانی پوترای مالزی برگزار شد.

n

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!