rnrnrn
جدول آماری درخواستها برای دریافت حمایت از ستاد فناوری نانو

جدول آماری درخواستها برای دریافت حمایت از ستاد فناوری نانو

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



جدول آماری درخواستها برای دریافت حمایت از ستاد فناوری نانوReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
n n

nجدول آماری درخواستها برای دریافت حمایت از ستاد فناوری نانو

n

nبیش از ۲ هزار و ۸۰۰ درخواست برای دریافت حمایت‌های تشویقی به ستاد توسعه فناوری نانو ارسال شده است که بیشترین درخواست حمایت مربوط به مقالات ISI و پس از پایان نامه‌های دانشجویی می‌شود.

n

n

n

nبه گزارش خبرگزاری مهر، ستاد ویژه توسعه فناوری‌ نانو از سال ۱۳۸۳ تاکنون با هدف تشویق و ترغیب محققان به فعالیت در حوزه نانو، از تمامی پایان‌نامه‌های مرتبط با فناوری ‌نانو اقدام به حمایت از تحقیقات در این حوزه کرده است. این برنامه از ابتدای مهرماه ۱۳۹۲ آغاز شده و تا ابتدای مهرماه ۱۳۹۴ اجرا خواهد شد


————————————-

n

n

nدر این راستا از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه، ۲ هزار و ۸۸۲ درخواست شامل مقالات ‏ISI، پروپوزال‌های دانشجویی، پایان‌نامه‌های دفاع شده، مقالات علمی پژوهشی ‏داخلی (انگلیسی و فارسی)، مقالات ارائه شده در کنگره‌های خارجی و سایر مدارک چون کتب چاپ شده ‏در حوزه فناوری نانو برای دریافت حمایت تشویقی در پایگاه اینترنتی ستاد توسعه فناوری نانو ثبت شده است.

n

nکلیه مدارک به جز پایان‌ نامه‌های دانشجویی توسط سیستم آنلاین حمایت ‏تشویقی دریافت و پایان ‌نامه‌ها به صورت صحافی شده و پستی به ستاد ارسال شد.

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

nتعداد مدرک nعنوان مدرک
n1139 nمقالات ISI
n792 nپروپوزال های دانشجویی
n675 nپایان نامه های دانشجویی
n50 nمقالات کنگره ارائه شده در کنگره های خارجی
n137 nمقالات علمی پژوهشی
n89 nسایر مدارک
n2882 nکل

n

nبر اساس این جدول بیشترین تعداد مدارک مربوط به مقالات ‏ISI‏ با هزار و ۱۳۹ مدرک ‏است که به طور میانگین در هر ماه ۳۸۰ مقاله است. 

n

n

n

nپس از ثبت درخواست حمایت تشویقی توسط محققان و قبل از ارسال مدارک به کمیته علمی ستاد برای ‏داوری، مدارک توسط کمیته کارشناسی دبیرخانه حمایت تشویقی ستاد بررسی می‌شوند و برای هر مدرک ‏وضعیتی را به کاربر اعلام می‌کنند.‏

n

n

مطلب پیشنهادی:   بیل گیتس به دور از دنیای تکنولوژی کامپیوتر
05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!