rnrnrn
جهاددانشگاهی جهاد خودکفایی است

جهاددانشگاهی جهاد خودکفایی است

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



جهاددانشگاهی جهاد خودکفایی استReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nمدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت: جهاددانشگاهی جهاد خودکفایی است. به گزارش سرويس تلويزيون و راديو ایسنا، احمد مهدوی در نشست با رییس این نهاد اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی پویا و مصداق خودکفایی است که خدمات آن به جامعه ارزنده است.

————————————-

nوی با اشاره به خدمات مرکز رشد واحدهای فناور جهاددانشگاهی شعبه بجنورد افزود: دستاوردهای مبتکران و مخترعان این مرکز می تواند مشوق ایده پروری و الگویی برای جوانان باشد که این طرح‌ها از طریق صدا و سیما معرفی خواهد شد. وی همچنین با اشاره به پخش برنامه‌هایی با محوریت توسعه اقتصادی و تحقق شعار سال خاطرنشان کرد: در این برنامه نقش دستگاه ها و نهادهای مختلف در تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بررسی می شود.

n

n***

n

nرییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی نیز در این دیدار با اشاره به خدمات این نهاد، از افزایش کدرشته های تحصیلی مرکز علمی کاربردی واحد خبر داد و راه اندازی دانشگاه علم و فرهنگ را از برنامه های آتی در این زمینه ذکر کرد. دکتررضا شاهین فر با اشاره به تحت پوشش بودن ۳۴ ایده برتر با ثبت اختراع، در مرکز رشد واحدهای فناور این نهاد گفت: به صاحبان ایده در راستای تجاری سازی محصولات مشاوره داده می شود که تاکنون ۱۰ ایده مورد حمایت، تجاری سازی و وارد بازار شده اند.

n

nوی با اشاره به پروژه عمرانی در دست احداث جهاد دانشگاهی یادآور شد: با تخصیص اعتبارات بزودی فاز دوم این پروژه به بهره برداری می رسد. وی با ذکر اینکه حوزه پژوهش در استان مغفول مانده است یادآور شد: در جهاد دانشگاهی سعی بر پوشش هر چه بیشتر این حوزه شده است. وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی پژوهش محوری، ایده پروری و کارآفرینی، تعامل صدا و سیما با نهادهای مربوط در این زمینه را مثمر ثمر خواند.

مطلب پیشنهادی:   خودکفایی در پالایش فرآورده‌های خونی با دستگاه ساخت محققان کشور

‘, ۱, ۲۰, ‘۲۰۱۲-۰۶-۲۶ ۱۰:۳۸:۲۳’, ۷۵۰, ‘

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!