rnrnrn
رونمایی از طرح بزرگ ترویج قرآنی به روش ابصار در ایلام

رونمایی از طرح بزرگ ترویج قرآنی به روش ابصار در ایلام

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



رونمایی از طرح بزرگ ترویج قرآنی به روش ابصار در ایلامReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nاز بزرگ‌ترین طرح دیجیتالی ترویج قرآن کریم به روش ابصار در ایلام رونمایی شد.

————————————-

nبه گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ايلام در اين مراسم اظهار کرد: در زندگی امروز اضطراب و استرس موج می‌زند که بسیاری از صاحب نظران بر این باور هستند که تکیه گاهی بزرگ‌تر از قرآن در زندگی بشر برای زدودن استرس‌ها وجود ندارد.

n

nوی با بیان این‌که «ما باید از همه ظرفیت‌های قرآنی برای ترویج فرهنگ دینی اسلامی استفاده کنیم» افزود: با توجه به چالش‌ها و تهاجم فرهنگی علیه کشورمان باید بتوانیم از قرآن به بهترین نحو استفاده کنیم چرا که قرآن کلام خدا است و یاد خدا بهترین راه برای دوری از استرس و تلاطم‌های زندگی و نوید دهنده جامعه‌ای سالم است.

n

nگهر سودی با اشاره به این‌که «هر انسانی در هر مکان و مقامی باشد یاد خدا بهترین تکیه گاه برای او است» خاطرنشان کرد: قرآن مهمترین و قوی‌ترین ابزار برای یاد خدا است و با توجه به سرعت پیشرفت دنیای امروز و عصر الکترونیک که انواع و اقسام وسایل در دسترس انسان‌ها است این خود وظیفه ما را دو چندان می‌کند و باید از این ظرفیت‌های پیشرفته برای آموزش و تبیین معارف قرآن بهره گرفت.

n

n‌وی با بیان این‌که «استفاده‌های قرآن هر چه به روزتر باشد می‌توان نقش آن را در جامعه دید» عنوان کرد: با توجه به اینکه نسل جوان ارتباط بیشتری با دنیای مجازی دارد باید بیشتر به فکر آنها باشیم و قرآن را با نیاز روز آنها تطبیق دهیم تا بتوانند بهتر از آن استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی:   ساخت نمونه صنعتی دستگاه «گوتا کاتر» دندانپزشکی توسط فناوران ایرانی

n

n

nحسین عبدلی نخبه قرآنی و طراح این طرح بزرگ قرآن در استان ايلام گفت: هدف از طراحی این طرح نهایت استفاده از مکان و زمان برای یادگیری، خواندن و پیاده کردن دستورات قرآن در زندگی است.

n

nوی با بیان این‌که «با توجه به پیشرفت روزافزون جامعه بشری و تهاجم فرهنگی ایجاد این طرح یک ضرورت بود» خاطرنشان کرد: هر چه ما بتوانیم نقش قرآن را در زندگی خود بیشتر کنیم قطعا زندگی سالم و بهتری خواهیم داشت.

n

nعبدلی با اشاره به مزایای این طرح و این‌که این طرح می‌تواند نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی و دینی داشته باشد، افزود: استفاده به صورت قاب در منزل، مساجد و اماکن مذهبی، ارگان‌ها و نهادهاي دولتی، متروها، قطارها، خودروها از جمله مزایای این طرح است.

n

nوی اضافه کرد: اگر بخواهیم در فرهنگ دنیای امروز جایی برای خود داشته باشیم باید بتوانیم آموزه‌های دینی و قرآنی را به صورت دیجیتال در اختیار نوجونان و جوانان بگذاریم.

n

nاین نخبه قرآنی با بيان اين‌كه «این طرح نیاز مبرم به حمایت مالی دارد» از مسوولان خواست با حمایت مالی در هرچه بیشتر موفق بودن این طرح وی را یاری کنند.

n

nبر اساس اين گزارش، استفاده از این اختراع به صورت قاب دیجیتالی است که می‌توان در هر مکان و هر زمان به بهترین نحو استفاده کرد.

‘, ۱, ۲۰, ‘۲۰۱۲-۰۶-۲۶ ۱۰:۳۵:۴۲’, ۷۵۰, ‘

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!