rnrnrn
حمايت دانشگاه جامع علمي کاربردي از دانشجويان فعال در عرصه رباتيک

حمايت دانشگاه جامع علمي کاربردي از دانشجويان فعال در عرصه رباتيک

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



حمايت دانشگاه جامع علمي کاربردي از دانشجويان فعال در عرصه رباتيکReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nبه گزارش روابط عمومي دانشگاه جامع علمي کاربردي، دکتر جعفر خلقاني در حاشيه نخستين دوره مسابقات و سمينار ربوجام دانشگاه جامع علمي کاربردي با اعلام اين خبر افزود: انتظار ما از اين مسابقات و سمينار اين است که با توجه به افتخارات و تجربيات ارزشمندي که دانشجويان دانشگاه جامع علمي کاربردي در گذشته کسب کرده اند و در اين مسابقات به دست مي آورند خود را براي حضور در مسابقات بين المللي عرصه رباتيک آماده نمايند.

n

n


————————————-

n

nرييس شوراي هماهنگي اولين دوره مسابقات و سمينار ربوجام دانشگاه جامع علمي کاربردي افزود: دانشگاه جامع علمي کاربردي با تمام امکانات از اين افراد براي حضور در مسابقات بين المللي حمايت خواهد کرد.
nوي در ادامه اظهارداشت: دانشجوياني که در مسابقات بين المللي رباتيک، رتبه کسب کنند، مورد تشويق ويژه قرار مي گيرند.
nدکتر خلقاني تصريح کرد: انتظار ما در دانشگاه اين است موضوع روبات و مسابقات آن با نمونه هاي آن در نظام آموزش عالي نظري متفاوت باشد.
nوي افزود: دانشجويان علمي کاربردي بايد در مسير کار در عرصه رباتيک براي رفع مشکلات بخش صنعت کشور اهتمام ويژه داشته باشند.
nدکتر خلقاني در ادامه اظهار داشت: امروز با رهبري داهيانه و علمي و انديشمند مقام معظم رهبري،ملت ما استوار ايستاده و در اين مسير جهاد علمي موثر، محرک جهاد اقتصادي است.
nمعاون پژوهشي دانشگاه جامع علمي کاربردي در ادامه گفت: از دانشجويان انتظار داريم با جهاد علمي ، توليدات و اختراعات، مشکلات اقتصادي را با مباني علمي حل کنند.
nنخستين دوره مسابقات روباتيک دانشگاه جامع علمي کاربردي (روبوجام) از ديروز در اين دانشگاه آغاز شد و امشب به پايان مي رسد.

مطلب پیشنهادی:   طراحی روبات فیزیوتراپ برای بیماران سکته مغزی

‘, ۱, ۲۰, ‘۲۰۱۱-۰۵-۲۸ ۱۰:۳۰:۵۴’, ۷۵۰, ‘

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!