rnrnrn
دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه مازندران در سه بخش کلینک صنعت

دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه مازندران در سه بخش کلینک صنعت

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه مازندران در سه بخش کلینک صنعتReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nبه گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابلسر، دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه مازندران عصر امروز با حضور مسئولان استان  و دانشگاه در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل در سه بخش کلینک صنعت، تجاری‌سازی و کارآموزی افتتاح شد.

n

nاحمد احمدپور رئیس دانشگاه مازندران در آیین افتتاحیه این دفتر با اشاره به جمله حضرت امام "ره" که «دانشگاه مبداء همه تحولات است» از نقش سازنده و موثر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در توسعه شهرک‌های صنعتی استان یاد کرد

n

n


————————————-

n.

n

nوی افزود: در استان مازندران نیز شاهد پیشرفت شهرک‌های صنعتی هستیم که در این راستا دانشگاه مازندران به عنوان دانشگاه مادر نقش به‌سزایی در ایجاد دستاوردهای جدید فناوری و تولیدی داشته است.

n

nاحمدپور با بیان فلسفه نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری افزود: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی لازم و ملزوم همدیگرند.

n

nوی تصریح کرد: حماسه اقتصادی مستلزم تولید است که از سه ضلع صنعت، دانشگاه و دولت تشکیل شده است و شهرک‌های صنعتی یکی از زیرساخت‌های مهم دولت محسوب می‌شود.

n

nرئیس دانشگاه مازندران خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان باید به اعتماد مردم خوب پاسخ دهند و همواره دو عامل کیفیت کالا و بهای تمام شده کالای ساخته شده را مورد توجه قرار دهند.

n

nاین مسئول اضافه کرد: در این راستا دانشگاه‌ها می‌توانند در کیفیت کالا نقش مهمی کنند.

n

nوی در پایان اظهار امیدواری کرد با افتتاح دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه مازندران و امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت شهرک‌های صنعتی استان، گامی برای تحقق تعامل دانشگاه و صنعت در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برداشته شود.

مطلب پیشنهادی:   ارایه تسهیلات به سازندگان زیردریایی گردشگری

n

nبه گزارش فارس، در پایان آیین افتتاحیه این دفتر که وفایی‌نژاد مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی، اسماعیلی مدیرکل اقتصادی استانداری، بلباسی ریاست پارک علم و فناوری استان مازندران، عشریه ریاست اتاق بازرگانی استان مازندران، صنعتگران استان مازندران و جمعی از استادان دانشگاه حضور داشتند، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه مازندران و شرکت شهرک‌های صنعتی استان مازندران امضا شد.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!