rnrnrn
زاهدی تاکید کرد: آموزش دانشجویان متناسب با نیاز صنعتی کشور انجام شود

زاهدی تاکید کرد: آموزش دانشجویان متناسب با نیاز صنعتی کشور انجام شود

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



زاهدی تاکید کرد: آموزش دانشجویان متناسب با نیاز صنعتی کشور انجام شودReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nمعاون پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: آموزش دانشجویان متناسب با نیاز صنعتی کشور انجام شود.

n

n


————————————-

n
nبه گزارش خبرنگار مهر، دکتر انیسه زاهدی صبح چهارشنبه در همایش فناوریهای نوین در برق و کامپیوتر در مجتمع فرهنگی و هنری نهم دی اظهار داشت: آموزش برنامه محور و کارآفرین و آموزش دانشجویان متناسب با نیازهای صنعتی کشور از برنامه‌های مهم این دانشگاه است.
n
nوی ادامه داد: بالابردن توان کیفی دانشجویان متناسب با تکنولوژی نوین نیز از مهمترین برنامه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور است که تلاش خواهیم کرد در راستای رسیدن به این اهداف گام برداریم.
n
nرئیس دانشکده فنی و حرفه ای امام خامنه ای بوشهر و رئیس همایش فناوری های نوین در برق و کامپیوتر نیز استفاده بهینه و ارائه راه کار برای کنترل و مدیریت منابع انرژی و بهره مندی از علوم ارتباطی روز دنیا را از ضرورتهای توسعه پایدار اعلام کرد.
n
nاسکندر بهروزی هدف از برگزاری این همایش را آشنایی با جدید ترین و بهترین متد فناوری‌های نوین در برق و کامپیوتر عنوان کرد و اظهار داشت: گسترش و پیشبرد و ارتقای علم تحقیق در دانشگاه‌های کشور، توسعه کمی و کیفی نیروهای متخصص، بهبود امر آموزش و پژوهش، توسعه و پرورش دانشجویان پژوهشگر و نیز ایجاد فرصت برای هم اندیشی اساتید و همچنین ارائه اخرین دستاوردهای پژوهشی روز دنیا را از اهداف همایش بود.
n
nمحمدحسین زارع معاونت پشتیبانی، توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری بوشهر نیز در این همایش با تاکید بر ضرورت برخورداری از فناوری‌های نوین دنیا گفت: امروز بهره مندی از علوم روز دنیا بویژه ارتباطات و الکترونیک ،تعاریف قدرت را در معادلات بین المللی دچار تحول ساخته است.
n
nدر این همایش که توسط دانشکده فنی و حرفه‌ای امام خامنه‌ای بوشهر و با حمایت دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد تعداد ۱۴۴ مقاله به دبیرخانه و اصل شد که ۲۲ مقاله قابلیت ارائه داشت و تعداد ۵۰ مقاله آن بصورت کتاب به چاپ خواهد رسید.
n
nدر پایان این همایش همچنین از پرچم دانشگاه فنی و حرفه‌ای رونمایی شد.

مطلب پیشنهادی:   تولید نور با بطری پلاستیکی

‘, ۱, ۲۰, ‘۲۰۱۲-۰۵-۱۷ ۱۷:۳۶:۱۹’, ۷۵۰, ‘

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!