rnrnrn
سامانه حفاظت از اطلاعات سرورهاي حياتي در اصفهان طراحي شد

سامانه حفاظت از اطلاعات سرورهاي حياتي در اصفهان طراحي شد

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



سامانه حفاظت از اطلاعات سرورهاي حياتي در اصفهان طراحي شدReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

n

nروابط عمومي شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان روز سه شنبه اعلام كرد: اين سامانه با نام تجاري كيهان توسط شركت دانش بنيان پيام پرداز طراحي و پياده سازي شده است.
nرييس شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان در اين باره گفت: اين محصول انحصاري داراي گواهي ثبت اختراع به شماره ۷۰۹۶۱ است.
nمحمود شيخ زين الدين افزود: امن سازي ارتباطات در اين سامانه بر اساس تونل ­هاي امنيتي در لايه شبكه و با استفاده از پروتكل اختصاصي شركت پيام پرداز انجام مي‌شود.
nوي اظهار كرد: تكيه بر توكن‌هاي سخت‌افزاري در فرآيند احراز اصالت كاربران به منظور جلوگيري از ايفاي نقش سايرين، كنترل دسترسي جداگانه هر كاربر به بخش‌هاي مختلف مزرعه سرور و تامين محرمانه بودن و صحت داده‌هاي مبادله شده كاربران با سرورهاي تحت حفاظت، از ويژگي هاي اين سامانه است


————————————-

n.
nوي جلوگيري از حملات رايج در كاربردهاي تحت شبكه،امكان تعريف شبكه هاي محلي مجازي امن به صورت متمركز و توزيع شده،عدم نياز به تغيير در برنامه‌ هاي كاربردي جهت تامين امنيت آن و دانش بومي در طراحي پروتكل‌ها و الگوريتم‌هاي رمزنگاري را از ديگر ويژگ هاي مهم اين سامانه برشمرد.
nشيخ زين الدين با بيان اينكه شركت پيام‌پرداز، نسل چهارم اين سامانه را با هدف برطرف‌ كردن نياز‌هاي جديد مشتريان و افزايش توانمندي‌ اين محصول طراحي كرده است، اضافه كرد: امكان مشاهده ميزان دسترسي‌ كاربران مجاز به سرورها از طريق تحليل ترافيك ارسالي آن، افزايش قابليت دسترسي و مقاومت در برابر خرابي با امكان توزيع بار بر روي چند سرور نيز در اين سامانه فراهم شده است.
nرييس شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان گفت: گسترش بي‌سابقه صنعت فناوري اطلاعات در سال‌هاي اخير، تقاضا در دريافت سرويس‌ها و خدمات به صورت الكترونيكي و در بستر اينترنت را افزايش داده و هك(نفوذ)نيز رشد بي سابقه‌اي را تجربه كرده ‌است.
nوي تصريح كرد:به همين دليل مديران سازمان‌ها با تقابلي جدي در ارائه سرويس‌ ها به صورت الكترونيكي و امنيت سازمان و اطلاعات خود روبرو هستند

مطلب پیشنهادی:   ساخت جلیقه هوشمند با قابلیت ارسال علائم حیاتی بیمار به پزشک

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!