شرايط ويژه براي انتقال دختران دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای

nبا آغاز فرآيند ثبت نام دانشجويان كارداني و كارشناسي دانشگاه هاي دولتي، غيردولتي و فني و حرفه اي در سامانه خدمات آموزش به منظور ارسال درخواست هاي مهماني و انتقال، معاون امور دانشجويان داخل وزارت علوم به بيان جزئيات آيين نامه بازنگري شده مهماني و انتقال پرداخت.

n

n


————————————-

n    مجتبي بذرافشان در گفت وگو با مهر افزود: بر اساس آيين نامه بازنگري شده مهماني و انتقال دانشجويان، از اين پس ثبت درخواست مهماني و انتقال دانشجويان كارداني و كارشناسي در هر سال تحصيلي فقط يك بار در ارديبهشت انجام مي شود و دانشجويان مي توانند براي دو نيمسال اول و دوم سال تحصيلي بعدي درخواست خود را در سامانه مهماني و انتقال ثبت كنند.
n    وي تاكيد كرد كه دانشجويان ورودي هاي مهر سال 91 به ويژه دختران مي توانند بعد از اعلام نتايج قبولي در آزمون سراسري، درخواست مهماني خود را در قالب مهماني مبنا و با تسهيلات ويژه اي از طريق سايت سازمان سنجش آموزش كشور ارائه دهند و در صورت احراز شرايط از ابتداي سال تحصيلي در دانشگاه مقصد و در كنار خانواده خود با عنوان دانشجوي مهمان مشغول به تحصيل شوند.
n    به گفته معاون امور دانشجويان داخل وزارت علوم، براساس اين آيين نامه، مدت مهماني تا 4 سال براي مقطع كارشناسي و دو نيمسال براي كارداني و كارشناسي ناپيوسته مي تواند باشد و بعد از اين دوره زماني همانند روال سابق دانشجو بايد مهمان دائم شود يا انتقال يابد يا اين كه به دانشگاه مبدا برگردد. بذرافشان يكي ديگر از مزيت هاي اين آيين نامه بازنگري شده را امكان ثبت درخواست هاي دانشجويان دانشگاه فني و حرفه اي اعلام كرد.
n    وي همچنين درباره بازه زماني رسيدگي به درخواست هاي ثبت شده دانشجويان در سامانه خدمات آموزشي، گفت: دانشگاه هاي مبدا از تاريخي كه دانشجويان درخواست خود را در اين سامانه ثبت كنند، كار بررسي را آغاز مي كنند و تا 15 تير ماه فرصت رسيدگي به تمام درخواست هاي دانشجويان در دانشگاه مبدا وجود دارد.

‘, 1, 20, ‘2012-04-22 14:59:23’, 750, ‘

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *