rnrnrn
طرح دوست علمي در چهار استان كشور اجرايي شد

طرح دوست علمي در چهار استان كشور اجرايي شد

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



طرح دوست علمي در چهار استان كشور اجرايي شدReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nسرپرست دفتر ارتباط و هم‌انديشي نخبگان بنياد ملي نخبگان از اجرايي شدن طرح دوست علمي براي دانش آموزان سال اول دبيرستان درچهاراستان كشورخبر داد.

n

nبه گزارش بنياد ملي نخبگان، دكتر 'اميد نقشينه ارجمند' اظهار داشت: در اين طرح با حضور نخبگان سمينارهايي براي هدايت دانش آموزان در جهت ادامه مسير علمي آينده آنها برگزار مي شود.


————————————-

n

nوي مهمترين هدف از اجراي طرح دوست علمي را برقراري ارتباط ميان نخبگان و نوجوانان دانست و افزود: دراين طرح از استعدادهاي برتري كه داراي صلاحيت هايي در زمينه ارتباط برقرار كردن با نوجوانان هستند، استفاده مي شود .
nسرپرست دفتر ارتباط و هم انديشي نخبگان بنياد ملي نخبگان خاطرنشان كرد: اين طرح در قالب سمينارهاي چند روزه با حضور استعدادهاي برتر و نخبگان اجرا مي شود و در آن دانش آموزان را تشويق مي كنيم تا با نخبگان ارتباط مكاتبه اي داشته باشند؛ در اين ارتباطات كتاب هاي مناسب نيز از سوي نخبگان براي دانش آموزان فرستاده مي شود.
nنقشينه از حمايت مالي از نخبگان شركت كننده دراين طرح خبر داد و گفت: طرح دوست علمي طرحي است كه نياز به همكاري دانشگاه ها، باشگاه دانش پژوهان جوان ووزارت آموزش و پرورش دارد.
nنقشينه گفت: اين طرح تاكنون در شهرستان هاي استان تهران به غير از تهران و استان هاي آذربايجان شرقي، قزوين و زنجان اجرايي شده است.
nوي خاطرنشان كرد : سواستفاده برخي از موسسات كنكور از جمله آفات اين طرح است و از سوي ديگر موسسات سود جو سعي مي كنند با استفاده از نام اين طرح و تشكيل كلاسهاي كنكوراز دانش آموزان وخانواده هاي آنان سواستفاده كنند.

مطلب پیشنهادی:   نوآوری و کارآفرینی در مسیر رسیدن به نقطه مطلوب گام برمی‌دارد

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!