rnrnrn
مديركل آموزش و پرورش همدان:تعداد معلمان منتخب نمونه افزايش يافت-یکی از موضوعات انتخاب اختراع است

مديركل آموزش و پرورش همدان:تعداد معلمان منتخب نمونه افزايش يافت-یکی از موضوعات انتخاب اختراع است

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



مديركل آموزش و پرورش همدان:تعداد معلمان منتخب نمونه افزايش يافت-یکی از موضوعات انتخاب اختراع استReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nمديركل آموزش و پرورش همدان گفت: امسال تعداد معلمان نمونه در سراسر كشور افزايش يافت.
n    «عباس حسني محتشم» در گفت وگو با خبرنگاران افزود: مطابق شيوه نامه جديد وزارت آموزش و پرورش، امسال انتخاب معلم نمونه از نظر كمي افزايش قابل توجهي داشته است.

————————————-

n    وي ادامه داد: در استان همدان نيز تعداد معلمان نمونه كشوري از ۳ نفر سال گذشته به ۷ نفر افزايش يافته و نمونه هاي استاني و شهرستاني به ترتيب از ۲۹ به ۵۹ و از ۲۰۴ به ۳۹۴ نفر رسيده است.
n    اين مسئول اضافه كرد: انتخاب معلم نمونه، حركتي نمادين است كه همزمان با روز معلم و براي نهادينه كردن تكريم مقام والاي اين قشر برگزار مي شود.
n    حسني محتشم يادآور شد: اين انتخاب براساس ۲۳ موضوع و طي مراحل مدرسه اي، ناحيه اي، شهرستاني، استان و كشوري انجام شده كه از جمله آيتم هايي مانند ايثارگري، مدرك تحصيلي، سابقه، تاليف و ترجمه، توليدات آموزشي، اختراع و اكتشاف، كسب رتبه هاي برتر مسابقات علمي و فرهنگي و هنري و ورزشي، مهارت در فناوري اطلاعات، قرآن و معارف اسلامي، تدريس در مناطق دور افتاده و خاص و دوره استثنايي، معلوليت جسمي و … در آن لحاظ شده است.
n    وي اعلام كرد: براي معلمان نمونه منطقه اي و شهرستاني هديه اي معادل ۳۰۰ هزار تومان، نمونه استاني معادل ۵۰۰ هزار تومان و نمونه كشوري نيز يك ميليون تومان به اضافه فيش و هزينه سفر عمره در نظر گرفته شده است.

مطلب پیشنهادی:   تحصيل علم در دانشگاه لازم و ضروري است ولي همه چيز نيست

‘, ۱, ۲۰, ‘۲۰۱۲-۰۵-۰۱ ۱۷:۲۲:۴۹’, ۷۵۰, ‘

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!