rnrnrn
مشاور وزير علوم: ايجاد نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري مجازي يك ضرورت است

مشاور وزير علوم: ايجاد نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري مجازي يك ضرورت است

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



مشاور وزير علوم: ايجاد نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري مجازي يك ضرورت استReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nمشاور وزير علوم تحقيقات و فناوري با اشاره به پيشرفت‌هاي علمي كشور طي سا‌ل‌هاي گذشته و ضرورت اطلاع رساني از فعاليت‌هاي پژوهشي و فناوري گفت: ايجاد نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري مجازي يك ضرورت است.

n

n

n


————————————-

n

nبه گزارش خبرگزاري فارس، عليرضا كريميان مشاور وزير و مدير كل روابط عمومي اين وزارتخانه گفت: براي معرفي دستاورد هاي پژوهشي و فناوري نبايد به يك هفته اكتفا كرد، بلكه وزارت علوم برنامه هاي خاصي را براي اجراي اين هدف انجام مي‌دهد.
n
nوي افزود: در جلسه آينده روابط عمومي دانشگاه‌ها، مراكز پژوهشي و پارك هاي علم و فناوري، موضوع ايجاد نمايشگاه مجازي دستاوردهاي پژوهشي و فناوري مطرح و با همكاري معاونت پژوهشي و فناوري وزارت علوم براي اجرا، پيگيري مي‌شود.
n
nمدير كل روابط عمومي وزارت علوم گفت: با توجه به اين استقبال گسترده كه نشان دهنده توجه جامعه به بحث پژوهش و فناوري است، ضرورت دارد دانشگاه‌ها و مراكز پژوهشي و فناوري كشور از طريق پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني خود نمايشگاهي دائمي از دستاوردهاي تحقيقاتي و فناوري خود را به صورت مجازي عرضه كنند.
n
nوي با اشاره به لزوم تبليغات دستاوردهاي پژوهشي و فناوري كشور، تصويب بودجه‌اي مختص اين امر را به صورت پيوست تبليغاتي طرح‌هاي پژوهشي و فناوري لازم دانست و افزود: دستاوردهاي تحقيقاتي كه در داخل كشور به مرحله توليد و تجاري‌سازي مي‌رسند ،جهت كسب برند و يا رقابت با برند هاي معتبر جهاني نيازمند تبليغات گسترده و همه جانبه هستند.
n
nكريميان گفت: پژوهشگران و فناوران در صورت موفقيت در اين حوزه مي‌توانند با بازاريابي مناسب پديده‌ها و محصولات خود، علم خود را تبديل به ثروت كنند.
nانتهاي پيام/ع

مطلب پیشنهادی:   كلاس‌هاي بازآموزي برای اساتيد دانشگاه

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!