rnrnrn
معرفی ۵۵۲ طرح با اشتغالزایی ۱۰۰۰ نفر

معرفی ۵۵۲ طرح با اشتغالزایی ۱۰۰۰ نفر

  • ریحانه مدیری
  • |
  • 21 سپتامبر 2022
  • |
  • بدون دیدگاه



مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد:

معرفی ۵۵۲ طرح با اشتغالزایی ۱۰۰۰ نفر به بانک‌های صندوق کارآفرینی و توسعه تعاون

معرفی ۵۵۲ طرح با اشتغالزایی ۱۰۰۰ نفر به بانک‌های صندوق کارآفرینی و توسعه تعاون

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات تبصره ۱۸ در راستای حمایت از تولید خبر داد.

علی جهانی امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه واحدهای اقتصادی در رونق تولیدات خود نیاز به افزایش سرمایه در گردش دارند، اظهار کرد: مسائلی مانند افزایش حقوق کارگران، افزایش قیمت حامل‌های انرژی و حذف ارز ترجیحی منجر به نیاز واحدهای اقتصادی به تسهیلات جهت افزایش تولید و پایداری اشتغال دارد که در این راستا دولت با پرداخت اعتبارات حمایتهای خود از این واحدها انجام می‌دهد.

وی افزود: از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، ۸۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به این اداره کل ابلاغ که تا این تاریخ ۴۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید تخصیص داده شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به همکاری این بانک‌ها در پرداخت این اعتبارات به واحدهای اقتصادی، گفت: این اداره‌کل با عنایت به اینکه به‌عنوان دبیرخانه رسته‌های مربوط به بهداشت، ورزش، فرهنگ و هنر و زنجیره ارزش انتخاب شده، پس از بررسی‌های بعمل آمده براساس دستورالعمل ابلاغی و پس از تأیید شورای برنامه‌ریزی استان ۵۵۲ طرح با مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۱۰۰۰ نفر به بانک‌های صندوق کارآفرینی و توسعه تعاون معرفی کرد.

جهانی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد اعتبارات تخصیص یافته جذب شده است، عنوان کرد: تاکنون تمام مبلغ تخصیصی ۴۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جذب شده و پیگیر جذب اعتبارات ابلاغی استان بصورت کامل از مرکز هستیم.

مطلب پیشنهادی:   افزایش موفقیت کسب و کار‌ها در فضای برخط با کمک دانش بنیان ها

وی تصریح کرد: با پرداخت این تسهیلات علاوه‌بر ایجاد و تثبیت اشتغال شاهد رونق تولید و ارتقاء سطح سلامت، فرهنگ و همچنین افزایش سرانه ورزشی در استان خواهیم بود.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!