rnrnrn
نخستین ساعت هوشمند مقاوم در برابر آب معرفی شد

نخستین ساعت هوشمند مقاوم در برابر آب معرفی شد

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



نخستین ساعت هوشمند مقاوم در برابر آب معرفی شدReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
n n

nنخستین ساعت هوشمند مقاوم در برابر آب معرفی شد

n

nنخستین ساعت هوشمند مقاوم در برابر آب با قابلیت اتصال NFC و رابط کاربری برنامه آندروئید رونمایی شد.

n

n

n

nبه گزارش خبرگزاری مهر، پیشرفته‌ترین ساعت هوشمند موجود در جهان دارای قابلیت اعلان‌های پیام‌رسانی چندگانه، رابط کاربری برنامه آندروئید و کنترل از راه دور موسیقی و مقاوم در برابر آب است


————————————-

n.

n

nکمپانی سونی با معرفی این محصول تلفیقی از فناوری و تخصص با قابلیت اتصال تک لمسی و صفحه نمایش دوم برای تلفنهای هوشمند مبتنی بر آندروئید را به نمایش گذاشته است.

n

nاین ساعت هوشمند که در نمایشگاه موبایل آسیا شانگهای رونمایی شده عملکردهای یک ساعت چندکاره، نشان‌دهنده اعلان‌ها، رابط کاربری برنامه آندروئید و کنترل از راه دور تلفن را در  یک دستگاه گرد هم می‌آورد.

n

nقابلیت توسعه برنامه‌های کاربردی در این دستگاه باعث می‌شود کاربر به تناسب با نیازمندی‌هایش چه زمانی که در حال حرکت یا درحال ورزش است و یا در یک جلسه کاری یا در خانه خود است از طریق برنامه‌های اختصاصی بیشتر، بیش از هر ساعت هوشمند دیگری قابلیت شخصی‌سازی داشته باشد.  

n

nبسیاری از برنامه‌های این ساعت هوشمند حتی بدون نیاز به دسترسی به تلفن امکان دانلود دارد به نحوی که کاربر می تواند تماس‌های خود را تنها با یک لمس ساده روی مچ دستش مدیریت کند و با استفاده از یک برنامه کاربردی از طریق ساعت هوشمند از راه دور عکس بگیرد.

n

nهمچنین این محصول امکان این را به کاربر می دهد که زمانی که به تلفن متصل نیست بتواند ایمیل‌هایی را که پیش‌تر دانلود کرده بخواند و بدون اینکه تلفن خود را از جیب خارج کند، سریع و آسان آهنگ‌های پخش کننده موسیقی خود را انتخاب کرده و میزان بلندی صدای آنها را تنظیم کند.

مطلب پیشنهادی:   ساخت دستگاه لرزه‌نگار اکتشافی ماره‌یی توسط محققان کشور

n

nSmartWatch 2  همچنین به دلیل طراحی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار، به طور اطمینان بخشی محکم بوده و در حال حرکت، هنگام بارش باران یا در هوای آفتابی مقاوم خواهد بود.

n

nپیش از این در سال ۲۰۰۷ سونی نخستین ساعت دارای بلوتوث را در بازار ساعت‌های هوشمند عرضه کرد.

n

nبا تحقیق انجام شده از سوی تحلیلگران که فروش ۴۱ میلیون دستگاه ساعت هوشمند تا سال ۲۰۱۶ را پیش‌بینی کرده اند، آینده دستگا‌ه‌های پوشیدنی به طرزی باورنکردنی روشن ارزیابی می‌شود.

n

n

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!