rnrnrn
وزارت اقتصاد به دنبال تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار است

وزارت اقتصاد به دنبال تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار است

  • ریحانه مدیری
  • |
  • 05 ژانویه 2022
  • |
  • بدون دیدگاه



معاون وزیر اقتصاد:

وزارت اقتصاد به دنبال تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار است

وزارت اقتصاد به دنبال تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار است

مشهد- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: یکی از اولویت های این وزارتخانه تسهیل مراحل صدور مجوزهای کسب و کار است.

ذبیح الله سلمانی روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی طی گفتگو با خبرنگاران افزود: از دیگر برنامه‌های وزارت اقتصاد توجه به تامین نقدینگی بنگاههای بزرگ است که بتوانند سرپا بایستند و ادامه حیات دهند تا بیکاری افزایش پیدا نکند و رونق اقتصادی ایجاد شود و سفره مردم بزرگتر گردد.

وی ادامه داد: نظام کسب درآمد را باید از فروش نفت خام به سوی درآمدهای پاک مالیاتی سوق دهیم و این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه توجه ویژه به کار و تولید داخل داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: اگر کارخانه‌ها، صنایع و شرکتها فعال شده و کسب و کار رونق پیدا کند، درآمدها رو به رشد شده و امرار معاش سهل‌تر می‌گردد.

وی افزود: وزیر اقتصاد چهار ماه است که کار خود را آغاز کرده و چند ماه دیگر نتایج برنامه هایی که در راستای تامین معیشت و کرامت مردم اعلام کرده است مشخص خواهد شد.

سلمانی ادامه داد: دولت هم در برنامه خود ارتقا و افزایش کرامت و منزلت مردم را مورد توجه قرار داده و توجه ویژه‌ای به معیشت مردم دارد.

در این مراسم رضا خواجه نائینی به عنوان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی معرفی شد.

حسین امیررحیمی که از سوم شهریور سال ۹۸ به عنوان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی این استان منصوب شده بود از این پس در سازمان خصوصی سازی کشور خدمت خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:   ایرادات ارجاعی طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار با حضور مسئولان بررسی می‌شود

خواجه نائینی متولد سال ۱۳۵۶ است که از ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ به عنوان معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد خدمت می‌کرد.

 

 

مطالب مرتبط:

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!