rnrnrn
وسیله ای برای ارسال پیتزا به درب منازل بدون کمک انسان اختراع شد+عکس

وسیله ای برای ارسال پیتزا به درب منازل بدون کمک انسان اختراع شد+عکس

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



وسیله ای برای ارسال پیتزا به درب منازل بدون کمک انسان اختراع شد+عکسReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nیک شرکت تولیدکننده پیتزا که علام کرده است سفارش ها را در مدت ۳۰ دقیقه به درب منازل ارسال میکند با وسیله ای که شباهت به هلیکوپتر دارد اولین ارسال پیتزا را انجام داد.

n

nبه گزارش لیزنا، یکی از شرکت های تولید پیتزا که در خیلی از کشورهای جهان اعلام کرده است سفارش های مشتریان خود را در کمتر از ۳۰ دقیقه تحویل می دهد، سرویس تحویل پیتزای خود را به آسمان منتقل کرد.

n

n

nاین شرکت که در جهان بسیار معروف است، ویدیوی اولین تحویل پیتزای خود از آسمان را در کشور انگلستان منتشر کرد.

n

nاین برند که در انگلستان با نامT&Biscuits  شناخته می شود برروی وسیله پرنده خود که شبیه به هلیکوپتر اس، نام "دومی کوپتر" را گذاشته است. دومی کوپتر موفق شده است اولین سفارش پیتزای خود را سالم و خیلی سریع به دست مشتری برساند.

n


————————————-

nاین وسیله پرنده از زمین ۱۲۶ متر اوج می گیرد و توانایی حمل دو پیتزای بزرگ را در کیسه های گرم نگهدارنده قدیمی و ایزوله را دارد.

n

n

nدومی کوپتر ۸ بازو دارد و بر روی هر بازوی آن یک پروانه گردان قرارگرفته است، و به وسیله دوربین هایی که برروی آن قرار گرفته است از زمین کنترل می شود.

n

n

nانتشار تصاویر اولین تجربه تحویل پیتزا با این وسیله و با کمک یک تکنسین در سایت های اجتماع، توجه بسیاری از سرویس های تحویل پتزا را به خود جلب کرده است.

مطلب پیشنهادی:   ساخت پوست مصنوعی الکترونیکی توسط محقق ایرانی

n

n

nتلفن ها و پست های الکترونیکی این شرکت به علت تماس های بسیار درباره زمان آغاز و گسترش تحویل پیتزا با این وسیله مختل شده است. به همین علت سخنگوی مطبوعاتی این شرکت

n

n

nتیم مکنتایر (Tim McIntyre) اعلام کرده است: دومی کوپتر تنها یک فکر نوین است و برای رواج آن در همه جا زمان به زیادی نیاز است.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!