rnrnrn
پخش موسیقی را با دندانتان کنترل کنید + تصاویر

پخش موسیقی را با دندانتان کنترل کنید + تصاویر

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



پخش موسیقی را با دندانتان کنترل کنید + تصاویرReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
n

n

n
n

n
n

nMP3 بدون سیم در گوش

n

n

nمحققان درحال ساخت یک دستگاه پخش موسیقی بی سیم هستند که شبیه سر هدفون داخل گوش قرار گرفته و به وسیله حالت گاز گرفتن دندانها کنترل می شود.

n

n

n

n

nبه گزارش خبرگزاری مهر، این دستگاه پخش موسیقی که اسپلیت نامگذای شده سیم هدفون را حذف کرده و نیاز برای قرار دادن دستگاه پخش موسیقی در جیب را هم از بین برده است.

n

nاین دستگاه که ساخت آن دو سال برای شرکت تازه کار گرینوینگ در میامی، فلوریدا طول کشیده دربرگیرنده یک جفت سر هدفون است که یک قطعه مستطیل شکل کوچک از هرکدام از آنها بیرون آمده است. داخل این مستطیلها که از جنس فولاد مقاوم در برابر زنگ ساخته شده یک برد مداری کوچک قرار یک باطری کوچک، یک تراشه حافظه، یک پردازنده و چند جز تشکیل دهنده ضروری برای پخش فایلهای صوتی دیجیتالی با کیفیت وجود دارد


————————————-

n.

n

n

n

nاین دستگاه کوچک از ساعتهای کریستالی دقیق و یک سیگنال کوتاه رادیویی حوزه نزدیک برای همزمان سازی پخش موسیقی، تغییر صدا و یا تغییر ترک موسیقی استفاده می کند.

n

nاستفاده از ساعت کریستالی در دستگاه با این هدف صورت گرفته است که موسیقی که در هر دو گوش شنیده می شود یکسان و همزمان باشد، استفاده از ساعت کریستالی نیاز به وصل شدن از طریق بلوتوث یا وای فای را از بین برده است. به جای آنکه هرکدام از دستگاه ها توی گوش یک فایل واحد را پخش کنند هر کدام یک فایل را به طور همزمان پخش می کنند.

مطلب پیشنهادی:   تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَ التَّقْوى

n

nاسپلیت بدون هیچ دکمه یا میکروفونی برای فرمان صوتی از شتاب سنج خود برای کنترل استفاده می کند. این روش برای پاسخ دادن به حالت گاز گرفتن دندانهای کاربر طراحی شده است. فشار دندانها روی هم فایل موسیقی را تغییر می دهد، دو فشار صدا را تغییر می دهد و به منظور پرهیز از تغییرات تصادفی تنها با یک ضربه روی قسمت مستطیل شکلی که داخل گوش قرار داد می توانید دستگاه را به روی حالتهای دندانی قفل کنید.

n

n

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!