rnrnrn
پرداخت بیش از ۳۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در خراسان رضوی توسط صندوق کارآفرینی امید

پرداخت بیش از ۳۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در خراسان رضوی توسط صندوق کارآفرینی امید

  • ریحانه مدیری
  • |
  • 06 فوریه 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



پرداخت بیش از ۳۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در خراسان رضوی توسط صندوق کارآفرینی امید

ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: طی ۱۰ ماه ابتدای سال جاری ۱۹۳۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۱۵۱ میلیارد و ۶۴۳ میلیون و ۵۲۴ هزار ریال در استان پرداخت شده که موجب اشتغالزایی برای ۲۰۳۴ نفر شده است.

امین خوش قامت در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پرداخت تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید در خراسان رضوی طی ۱۰ ماه ابتدای سال جاری اظهار کرد: جمع کل تسهیلات تخصیص داده شده توسط صندوق کارآفرینی امید طی ۱۰ ماه ابتدای سال جاری ۴۲۶۹ میلیارد و ۴۱۴ میلیون و ۵۲۴ هزار ریال و تعداد تسهیلات پرداخت شده ۱۹۳۳ فقره و مبلغ پرداختی ۳۱۵۱ میلیارد و ۶۴۳ میلیون و ۵۲۴ هزار ریال و موجب اشتغالزایی برای ۲۰۳۴ نفر شده است.

وی افزود: مبلغ تخصیص داده شده برای قراردادهای عاملیت تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۰ به صندوق، ۲۴۶۵ میلیارد و ۹۰۱ میلیون ریال و تعداد تسهیلات پرداخت شده ۶۵۶ فقره و به مبلغ ۲۱۲۸ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال بوده است که برای ۸۲۸ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

خوش قامت درباره تسهیلات اشتغال روستایی در سال ۱۴۰۱ افزود: مبلغ تخصیص داده شده برای تسهیلات اشتغال روستایی ۹۳۱ میلیارد ریال بوده است. طی مدت مذکور تعداد تسهیلات پرداخت شده ۵۵ فقره و به مبلغ ۱۵۵ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال بوده که برای ۶۷ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی درخصوص پرداخت تسهیلات سامد توسط صندوق بیان کرد: مبلغ تخصیص داده شده به این حوزه ۲۰۰ میلیارد ریال و تعداد تسهیلات پرداخت شده طی ۱۰ ماه ابتدای سال جاری در این زمینه ۲۹۴ فقره به مبلغ ۱۹۵ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال بوده است که موجب ایجاد اشتغال برای ۳۴۶نفر گردیده است.

مطلب پیشنهادی:   کرونا؛ چوبی لای چرخ کـارآفـرینی

خوش قامت درباره پرداخت تسهیلات ضروری صندوق کارآفرینی امید بیان کرد: طی ۱۰ ماه ابتدای سال جاری ۱۳۵ فقره به مبلغ ۲۳ میلیارد و ۱۴۹ میلیون تسهیلات ضروری ازطرف صندوق پرداخت شده است.

وی افزود: سایر تسهیلات اشتغال پرداخت شده از محل وجوه مردمی ۲۸۸ فقره و به مبلغ ۹۰ میلیارد و ۴۲۸ میلیون و ۴۲۴ هزار ریال بوده که منجر به اشتغال ۲۸۸ نفر شده است.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی درباره تسهیلات پرداخت شده برای سایر تفاهم نامه‌ها با صندوق بیان کرد: در این زمینه ۵۰۵ فقره تسهیلات به مبلغ ۵۵۸ میلیارد و  ۹۳۶ میلیون  و ۱۰۰ هزار ریال  پرداخت شده که منجر به ایجاد اشتغال برای ۵۰۵ نفر شده است.

وی ادامه داد: در زمینه نهضت احیا طی ۱۰ ماه گذشته ۲۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۴۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت شده که سبب احیا اشتغال برای ۲۲۶ نفر به صورت مستقیم گردیده است.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!