rnrnrn
لزوم توانمندسازی ایثارگران به وسیله حمایت از طرحهای خوداشتغالی و کارآفرینی

لزوم توانمندسازی ایثارگران به وسیله حمایت از طرحهای خوداشتغالی و کارآفرینی

  • ریحانه مدیری
  • |
  • 29 آگوست 2022
  • |
  • بدون دیدگاه



مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید مطرح کرد:

لزوم تواندمندسازی ایثارگران به وسیله حمایت از طرحهای خوداشتغالی و کارآفرینی

لزوم تواندمندسازی ایثارگران به وسیله حمایت از طرحهای خوداشتغالی و کارآفرینی

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید از ظرفیت‌های بالای ایثارگران استفاده و پشتیبانی لازم با هدف توانمندسازی آنان صورت پذیرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا محمدی مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه محمدرضا داوطلب، مدیرکل بنیاد استان با سیدمحمد اسحاقی، معاون امور اقتصادی استاندار گیلان دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به لزوم حمایت از طرح‌های خود اشتغالی و کارآفرینی ایثارگران گفت: باید از ظرفیت‌های بالای این قشر از جامعه استفاده و پشتیبانی لازم به منظور توانمندسازی آنان صورت پذیرد.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه باید نگاه به جامعه ایثارگری متفاوت باشد، خاطرنشان کرد:  این افراد همه دارایی و داشته‌های خود را در راه حفظ نظام و انقلاب فدا کردند و امروز وظیفه همه ما یاری کردن آنان است.

محمدی سپس در آیین افتتاح بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خمام حضور یافت و با اشاره به اینکه سازمان به سمت هوشند شدن و چابک‌سازی در حال حرکت است افزود: هدف نهایی این امور ارائه بیشترین نوع خدمات به بهترین شکل ممکن است. بنیاد پلی میان جامعه ایثارگری و سایر دستگاه‌های اجرایی است و همه مسئولان و نهادها وظیفه دارند تا در خدمت‌رسانی و رفع دغدغه‌های این قهرمانان ملی و خانواده‌هایشان نهایت تلاش خود را بکار برند.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با خانواده شهید «محمدرصا یعقوبی» دیدار و با ادای احترام به این خانواده معظم گفت: همه ما مدیون شهدا و خانواده‌های آنان هستیم و اقتدار امروز نظام عزیز اسلامی ثمره از خودگذشتگی چنین ولایتمدارانی است که از با ارزشترین دارایی خود در راه دفاع از اسلام گذاشتند.

مطلب پیشنهادی:   موافقت مجلس با یک فوریت طرح «حمایت از تجاری‌سازی فناوری‌های نرم و هویت‌ساز»

وی از جانباز «حسین ابراهیم‌زاده» نیز عیادت و جانبازان را نوری برای هدایت نسل‌های آینده انقلاب دانست و یادآور شد: جانبازان و آزادگان باتحمل رنج‌های ناشی از صدمات جنگ همچنان پرصلابت در حمایت از آرمان‌های انقلاب عزیز ایستاده‌اند و این نشان از حقانیت نظام اسلامی دارد.

گلباران مزار شهدای شهرستان رشت و بازدید از طرح‌های کارآفرینی ایثارگران از دیگر برنامه‌های سفر مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی به گیلان بود.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!