من رشته الكترونيك نيستم ولي يك ايده عالي دارم كه مقداري از آن را با كساني كه مدرك الكترونيك دارند مطرح كردم، گفتند ساخت وسايل با شرايطي كه من گفتم امكان پذير است.nسئوالي كه از شما دارم اين است كه آيا ميتوانم طرح و ايده اي كه دارم را به عنوان يك اختراع معرفي و ثبت نمايم يا بايد آن وسيله را خودم بسازم؟
————————————-
‘, 1, 20, ‘2011-07-10 18:55:26’, 66, ‘فرهنگ
ساخت؟
با
بدون دیدگاه
