rnrnrn
افزایش موفقیت کسب و کار‌ها در فضای برخط با کمک دانش بنیان ها

افزایش موفقیت کسب و کار‌ها در فضای برخط با کمک دانش بنیان ها

  • ریحانه مدیری
  • |
  • 03 آگوست 2022
  • |
  • بدون دیدگاه



افزایش موفقیت کسب و کار‌ها در فضای برخط با کمک دانش بنیان ها

رقابت کسب و کار‌ها در فضای برخط و اینترنت بسیار فشرده است و یک شرکت دانش‌بنیان به کارآفرینان ایرانی در این فضا کمک می‌کند.

افزایش موفقیت کسب و کار‌ها در فضای برخطبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان با اشاره به این‌که یکی از مهمترین جنبه‌های موفقیت بسیاری از کسب و کارها، حضور در فضای برخط و استفاده از اینترنت است، افزود: با توجه به اینکه رقابت در این حوزه بسیار بالاست، تلاش کردیم که از طریق ساخت ابزار‌های برخط خاص، خدمات ارزان قیمت و موثری به کاربران ارائه کنیم.

سیدرضا شیرازی مفرد افزود: این شرکت دانش‌بنیان، محصولات مختلفی را در زمینه خدمات اینترنتی ارائه کرده است. یکی از آن‌ها جعبه ابزار جت سئو است. این سامانه آنلاین، به صاحبان کسب کار‌ها کمک می‌کند تا عیوب سایت و سامانه برخط فروش خود را عارضه یابی و به کمک ابزار‌های برخط، آن را از نظر سئو بهینه‌سازی کنند. یکی از خدمات سامانه و محصول برخط شرکت دانش بنیان این است که به بر اساس سه محور مختلف، کلمات کلیدی را به کاربر و مالک سایت‌ها پیشنهاد می‌دهد تا در تولید محتوا از آن استفاده کنند.
در ابتدا این سامانه سایت رقبا و محتوای آن‌ها را تحلیل می‌کند و کلمات کلیدی که آن‌ها از آن استفاده می‌کنند و موثر هستند را احصا و به کاربر پیشنهاد می‌دهد. دسته دوم، کلماتی هستند که مخاطب کسب و کار آن‌ها را در گوگل زیاد جستجو کرده است و در سایت کاربر نیز وجود دارد و باید پررنگ‌تر شوند و دسته سوم کلماتی هستند که مخاطب آن‌ها را جستجو کرده و در سایت کاربر وجود ندارند.
کاربر سامانه جت سئو با استفاده از این خدمت می‌تواند رتبه سایت خود را در جستجو‌های موتورجست‌وجوی اینترنتی ارتقا دهد و بهبود بخشد. به گفته مدیریت این شرکت دانش‌بنیان، این سامانه ۶۰ خدمت مختلف را عرضه می‌کند. یکی از خدمات دیگر این سامانه این است که به کاربر یک ساختار ارائه می‌دهد، در این ساختار تعیین می‌شود که محتوای تولیدی باید چگونه لید، تیتر و پیکره‌ای داشته باشد و کاربر بر اساس این ساختار، محتوایی تولید می‌کند که بیشتر مورد توجه موتور‌های جستجو قرار گیرد.
مدل درآمدی شرکت دانش‌بنیان تندیس تلاش و تفکر بر اساس اشتراک ماهیانه یا سالانه است و مدیران کسب و کار‌ها و مسئولین بازاریابی دیجیتال شرکت‌ها از جمله مشتریان آن محسوب می‌شوند. مدیریت این شرکت اظهار کرد که به کمک معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در تلاش است تا سبد محصولات خود را توسعه دهد.

مطلب پیشنهادی:   کارآفرینی برای اقشار آسیب‌پذیر بانوان تسهیل می شود
05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!