rnrnrn
برخی از شرکت های فعال در حوزه ثبت اختراع

برخی از شرکت های فعال در حوزه ثبت اختراع

  • yaghooti
  • |
  • 30 سپتامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



شرکت های فعال در حوزه ثبت اختراع

 

موسسه نوفن حامی البرز

موسسه نوفن حامی البرز با هدف حمایت از فناوری های نوین به وسیله ی ارائه خدمات و ثبت اختراع و دیگر حوزه های مربوط به حقوق مالکیت فکری، طرح صنعتی و علائم تجاری در سطح ملی و بین المللی و همچنین طرح دعاوی نقض این حقوق تاسیس شده است. از ملزومات ارائه این خدمات، گسترش آشنایی فعالان این حوزه با مباحث مربوطه مانند قوانین داخلی و خارجی، خرید و فروش تکنولوژی و عقد قرارداد می باشد که موسسه نوفن این مهم را سر لوحه فعالیت های خود قرار داده است.

شرکت افق پژوهش نیکان

افق نیکان تنها شرکت پژوهشی فعال با شماره ثبتی ۱۶۵۵۶ در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، و دارای مجوز از پارک علم و فناوری در زمینه خرید و ثبت اختراع است. این شرکت با ۷ سال سابقه فعالیت در ایران و ۳ سال سابقه بین‌المللی، افتخار همکاری در ثبت داخلی و بین‌المللی صدها اختراع را در کارنامه خود دارد.

 

جهت مشاوره  تخصصی ثبت اختراع با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مؤسسه حقوقی فکر برتر

سامانه تخصصی موسسه حقوقی ثبت شرکت فکر برتر رایکا با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب، خدمات خود را در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها ارائه می نماید.

مطلب پیشنهادی:   اختراعاتی که دنیای پزشکی را متحول کردند

سفیر صلح

سفیر صلح با ۱۲ سال تجربه و بهره گیری از وکلای برجسته پایه یک دادگستری و متخصصان زبده در این امر در حوزه های  ثبت شرکت، ثبت برند، کارت بازرگانی، رتبه بندی شرکت، تغییرات شرکت، ثبت اختراع و … فعال است.

مجتمع ثبتی ایلیا ارائه دهنده خدمات ثبتی و حقوقی

مجتمع ثبتی ایلیا با ۲۰ سال سابقه فعالیت، خدمات خود را در زمینه های ثبت اختراع، ثبت برند، ثبت طرح صنعتی، ثبت شرکت، ثبت تغییرات شرکت، تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ جواز تأسیس ارائه می نماید.

 

 

مقالات مشابه:

ثبت اختراع

سامانه ثبت علامت تجاری

صفر تا صد مراحل و مدارک اخذ جواز تاسیس

شرایط ارزیابی شرکت های دانش بنیان

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!