rnrnrn
برگزاری نشست شورای سیاست‌گذاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در زمینه مالکیت معنوی

برگزاری نشست شورای سیاست‌گذاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در زمینه مالکیت معنوی

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



برگزاری نشست شورای سیاست‌گذاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در زمینه مالکیت معنویReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nنشست شورای سیاست گذاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در زمینه مالکیت معنوی با حضور وزیر دادگستری و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در وزارت دادگستری برگزار شد.

————————————-

nبه گزارش ایسنا، سیدمرتضی بختیاری وزیر دادگستری در این جلسه با اشاره به ضرورت وجود آیین نامه جامع برای فعالیت شورای سیاستگذاری مالکیت معنوی، خواستار تصویب پیش نویس این آیین نامه در جلسات آتی این شورا شد.

n

n

nوی ضمن بیان این مطلب که بیش از پنج سال از عمر کار این شورا می گذرد، بر نقش مشورتی و هماهنگی این شورا تاکید کرد و افزود: پیش نویس آیین نامه پس از تصویب در این شورا به دولت ارجاع خواهد شد تا از طریق دولت برای رفع نواقص و مغایرتهای قانونی احتمالی به کمیسیونهای مربوطه ارجاع شود.

n

n

nوزیر دادگستری همچنین پیشنهاد کرد، اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی به عنوان یکی از اعضای این شورا لحاظ شود.

n

n

nکاظمی ابدی، معاون وزیر دادگستری، در ابتدای این جلسه و پس از ارایه گزارش عملکرد این شورا گفت: کارگروه مالکیت صنعتی برای اولین بار تاسیس و شروع به فعالیت کرده است، اولین فعالیت این کارگروه در شورا، بررسی معاهده مربوط به مالکیت صنعتی است که در ژنو برگزار خواهد شد.

n

n

nوی همچنین اضافه کرد: سال آینده میلادی سال بسیار پرکاری برای وایپو در حوزه های ژنتیک، دانش سنتی و فولکلور خواهد بود و به احتمال زیاد در سال آینده در خصوص این موضوعات به جمع بندی و تصمیم گیری خواهند رسید.

مطلب پیشنهادی:   استفاده از پوست موز براي توليد پلاستيك

n

n

nوزارت دادگستری مرجع ملی مالکیت معنوی و وزیر دادگستری رییس شورای سیاستگذاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی در زمینه مالکیت معنوی است.

‘, ۱, ۲۰, ‘۲۰۱۲-۱۲-۱۷ ۱۶:۵۳:۳۰’, ۷۵۰, ‘

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!