rnrnrn
برگزاری چهارمین دوره رقابت‌ نفوذ و دفاع در فضای مجازی

برگزاری چهارمین دوره رقابت‌ نفوذ و دفاع در فضای مجازی

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



برگزاری چهارمین دوره رقابت‌ نفوذ و دفاع در فضای مجازیReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
n n

nچهارمین دوره رقابت‌های نفوذ و دفاع در فضای مجازی آبان‌ماه امسال با همكاري پژوهشگاه فضاي مجازي در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

n

nدوره‌های پیشین این رقابت‌ها در سه محور مسابقه هک و نفوذ، معرفی تکنیک‌ها و روش‌های خلاقانه در نفوذ و دفاع و طراحی کاریکاتور و پوسترهای ترویجی برگزار شده است که در چهارمین دوره برگزاری این رقابت‌ها علاوه بر این موارد، دو محور کشف شواهد رایانه‌ای و کارگا‌ه‌های آموزشی و تخصصی نیز به مجموعه رقابت‌ها افزوده شده است.

n

n

n

nدر محور هک و نفوذ، تیم‌ها در دو مرحله (مقدماتی و نهایی) توانایی‌های خود را در زمینه تکنیک‌های نفوذ و دفاع به آزمایش می‌گذارند که تمامی متخصصان، دانشجویان و دانش‌آموزان دبیرستان‌ها می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند


————————————-

n.

n

nدر محور معرفی تکنیک‌ها و روش‌های خلاقانه در نفوذ و دفاع نیز شرکت‌کنندگان آخرین نوآور‌ی‌های خود را در زمینه نفوذ و دفاع ارائه می‌دهند. 

n

nدر بخش طراحی کاریکاتور و پوسترهای ترویجی، رقابت با نگاهی عام به مقوله امنیت و ارائه طرح‌های گرافیکی و یا کاریکاتورهایی در زمینه آموزش و ترویج مفاهیم امنیت در فضای مجازی برگزار می‌شود.

n

nمحور کشف شواهد رایانه‌ای برای ارزیابی توانمندی‌های شرکت‌کنندگان در زمینه کشف شواهد رایانه‌ای (فارنزیک) و به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود؛ همچنین کارگا‌ه‌های آموزشی و تخصصی و عملی برای مخاطبان خاص و عام برگزار خواهد شد.

n

nاین رقابت‌ها از دوشنبه ۲۷ تا چهارشنبه ۲۹ آبان‌ماه در دانشکده کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:   شارژ تلفن همراه با ضربان قلب/ تولید برق از حرکات قلب و ریه

n

n

nمنبع خبرگزاری مهر

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!