rnrnrn
بنياد نخبگان برگزيدگان جشنواره‌هاي داراي شرايط خاص را حمايت مي‌كند

بنياد نخبگان برگزيدگان جشنواره‌هاي داراي شرايط خاص را حمايت مي‌كند

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



بنياد نخبگان برگزيدگان جشنواره‌هاي داراي شرايط خاص را حمايت مي‌كندReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nبنياد ملي نخبگان در اطلاعيه‌اي اعلام كرد: شرايطي براي جشنواره‌ها در نظر گرفته شده است كه در صورت رعايت از سوي برگزاركنندگان جشنواره‌ها، بنياد ملي نخبگان مي‌تواند از برگزيدگان آن‌ها حمايت كند.

n

n

n

n به دنبال انتشار خبري با عنوان "سربازي و عدم استفاده از تسهيلات نخبگان اصلي‌ترين دغدغه قهرمانان ربوكاپ "، در گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، دفتر ارتباطات و اطلاع‌رساني بنياد ملي نخبگان با ارسال نمابري به ارائه توضيحاتي در اين خصوص پرداخت.


————————————-

n

n
nدر متن ارسال آمده است: احتراماً نظر به مطالب مطروحه در ميزگرد جمعي از برگزيدگان مسابقات ربوكاپ در خصوص دريافت كارت عضويت بنياد ملي نخبگان توسط اين عزيزان و عدم بهره‌مندي ايشان از تسهيلات و حمايت‌هاي بنياد به اطلاع مي‌رساند: آنچه از سوي مصاحبه‌شوندگان مبني بر دريافت كارت عضويت بنياد ملي نخبگان عنوان شده است، اساساً غير ممكن و برخلاف آئين‌نامه‌هاي بنياد است، زيرا حمايت بنياد ملي نخبگان از افراد حائز شرايط مقطعي است يعني ارائه تسهيلات و خدمات به استعدادهاي برتر بر اساس ضوابط و آئين‌نامه‌هاي مصوب شوراي عالي انقلاب فرهنگي و هيأت امناي اين بنياد، پويايي علمي، مقطع تحصيلي، سطح علمي و وضعيت اشتغال و صرفاً در مقاطعي كه افراد، مشمول شرايط مندرج در آئين‌نامه‌ها هستند صورت مي‌گيرد و استمرار اعطاي تسهيلات منوط به رعايت احراز پوياي دانشجويان در طول تحصيل و ارتقاي سطح تحصيلي افراد و كسب افتخارات جديد است. لذا برخورداري از تسهيلات بنياد ملي نخبگان لزوماً مستمر و دائمي نيست و اطلاق عنوان " عضو بنياد ملي نخبگان " به هيچ فردي صحيح، قانوني و مسبوق به سابقه نيست.
n
nاين اطلاعيه مي‌افزايد: حمايت‌هاي بنياد ملي نخبگان صرفاً به افراد واجد شرايط بر اساس مستندات موجود در اين بنياد و در مقاطع مشخص و معين اعطا مي‌‌شود و استفاده‌كنندگان از تسهيلات بنياد ملي نخبگان فاقد هرگونه كارت عضويت يا شناسايي هستند.
n
nدر نمابر دفتر ارتباطات و اطلاع‌رساني بنياد ملي نخبگان در خصوص علل عدم اعطاي تسهيلات به برگزيدگان رقابت‌هاي ربوكاپ آمده است: به استناد آئين‌نامه "شرايط مورد نياز جشنواره‌ها براي حمايت بنياد ملي نخبگان از برگزيدگان آن‌ها "، شرايطي براي جشنواره‌ها در نظر گرفته شده است كه در صورت رعايت از سوي برگزاركنندگان جشنواره‌ها، بنياد ملي نخبگان مي‌توانند از برگزيدگان آن‌ها حمايت كند.

مطلب پیشنهادی:   بازم یک مخترع

‘, ۱, ۲۰, ‘۲۰۱۱-۰۴-۱۸ ۱۵:۲۷:۳۶’, ۷۵۰, ‘

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!