rnrnrn
تالیف کتاب «فعالیت‌های موثر در دفتر استعدادهای درخشان»

تالیف کتاب «فعالیت‌های موثر در دفتر استعدادهای درخشان»

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



تالیف کتاب «فعالیت‌های موثر در دفتر استعدادهای درخشان»Reviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nرئیس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی از تالیف کتاب «فعالیت‌های موثر در دفتر استعدادهای درخشان» توسط اعضای هیئت علمی و دانشجویان علوم پزشکی شیراز خبر داد.

n

n
————————————-

n

nبه گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، علی نورافشان در مراسم جشن «دانش و پویش» که به مناسبت میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا (س) و به منظور تجلیل از ۵۵۶ دانشجوی برگزیده این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: نوآوری نقش با اهمیتی در استقلال کشور دارد و در همین زمینه علاوه بر تالیف کتاب «فعالیت‌های موثر در دفتر استعدادهای درخشان»، کتاب‌های اسرار اختراع، اسرار خلاقیت و اسرار نوآوری نیز در دست چاپ است.

n

nوی افزود: به همین منظور برای داشتن خلاقیت و اکتشاف توسط دانشجویان علوم پزشکی در همان اندازه‌ای که از آن‌ها انتظار می‌رود، باید در شیوه مطالعه دانشجویان بازنگری صورت گیرد.

n

nاین مسئول اضافه کرد: در حال حاضر بیشتر دانشجویان مستعد ما تنها به درس و واحدهای ارائه شده در دانشگاه بسنده می‌کنند و به نظر می‌رسد توجه به تغییر نگرش و ایجاد زمینه اختراع و اکتشاف در بین آن‌ها ضروری است.

n

nنورافشان بیان کرد: برای داشتن نوآوری، تعاملات بین‌رشته‌ای دارای اهمیت است که باید به آن نیز توجه شود.

n

nوی افزود: ۵۶۶ دانشجو از دانشکده‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم مورد قدردانی قرار گرفتند که سه نفر از این افراد دانشجوی نمونه کشوری و بقیه دانشجویان نمونه دانشگاهی و برگزیده بخش‌های پژوهشی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی، فعالان دفتر نهاد مقام معظم رهبری و رتبه‌های برتر تمام آزمون‌های سراسری مربوطه بوده‌اند.

مطلب پیشنهادی:   ۱۰ اختراع که به غلط به نام دیگران رقم خورده است

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!