rnrnrn
تجاری‌سازی تاکسی بورد دانشگاه مازندران

تجاری‌سازی تاکسی بورد دانشگاه مازندران

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



تجاری‌سازی تاکسی بورد دانشگاه مازندرانReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nرئیس دانشگاه مازندران گفت:تاکسی بورد دانشگاه مازندران وارد مرحله تجاری‌سازی شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

n

nاحمدپور افزود:وجه تمایز این محصول با نمونه خارجی در قیمت مناسب، وزن کمتر،نصب آسان و قابلیت جای‌گیری در صندوق پراید دوگانه سوز است که بین تاکسی‌های ایران دارای کوچک‌ترین صندوق است.

n

nوی تصریح کرد:این محصول دارای ضمانت کیفیت به مدت ۱۲ماه نیز است،بازار هدف تاکسی بورد،تبلیغ محصولات تولیدی و خدماتی صنایع داخلی با استفاده از ۳۴۰ هزار تاکسی در کشور و در مرحله دوم صادرات به کشورهای همسایه است.


————————————-

nرئیس دانشگاه مازندران گفت:چندی پیش نیز باحضور محمد مهدی‌نژادنوری،معاون پژوهشی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه مازندران و جمعی از مدیران دانشگاه از محصولات دانش بنیان تولید شده در مرکز رشد دانشگاه مازندران که برای نخستین بار در کشور تولید شده‌اند، رونمایی شد.

n

nاحمد پور افزود:این محصولات عبارتند از کاربرد ماده معدنی پرلیت برای ساخت دیوارهای ساندویچ پنل در صنعت ساختمان،ضد یخ هواپیما- ABS پلیمری با سبوس برن،الکل دارویی سبوس برنج، اسانس طعم‌دهنده برنج مازندران برای برنج‌های خارج، یخچال کوچک ویژه انواع خودروهای داخلی،تاکسی بورد تبلیغاتی،کرم دست پاک کن صنعتی و لیوان چای یکبار مصرف فرآوری شده است

n

nبگفته وی یکی از ارزان‌ترین و کارآمدترین نوع تبلیغات، بردهای پرتابل است.از این رو مرکز رشد دانشگاه مازندران با حمایت از یکی از واحدهای فناور زیرمجموعه خود موفق به طراحی و تولید تاکسی برد شد

n

nبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان.

مطلب پیشنهادی:   محمد حسین امینی یکتا اولین کامیون های برقی مرسدس بنز را طراحی کرد
05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!