rnrnrn
تجاری‌سازی “داروی ضدسرطان”” به کمک فناوری زیست محیطی”

تجاری‌سازی “داروی ضدسرطان”” به کمک فناوری زیست محیطی”

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



تجاری‌سازی "داروی ضدسرطان"" به کمک فناوری زیست محیطی"Reviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
n، شرکت مریماک فارماکیوتیکالز (Merrimack Pharmaceuticals) اخیرا همکاری مشترکی با شرکت آکتاویس (Actavis) برای تولید، توسعه و تجاری‌سازی داروی ضدسرطان آغاز کرده است. براساس توافق‌نامه ‌همکاری مشترک میان این دو شرکت، مریماک از فناوری نانولیپوزوم خود برای تولید داروهای مختلف استفاده کرده و شرکت آکتاویس تجاری‌سازی آن در سراسر جهان را به عهده می‌گیرد .

n

n

nادوارد استوارت از مدیران شرکت مریماک می‌گوید: این یک فرصت خوب جهت کسب اعتبار برای فناوری نانولیپوزوم است. با این همکاری مشترک، ما می‌توانیم زیرساخت‌های تجاری‌سازی خود را تقویت کرده و از ظرفیت‌های تولید خود برای کسب درآمد استفاده کنیم.
————————————-
این درآمد می‌تواند به‌عنوان سرمایه‌ای جدید جهت پیش‌برد برنامه‌های تحقیق و توسعه دارویی باشد. شرکت آکتاویس یک شرکت پویا و با تجربه در زمینه بازاریابی بوده که در سراسر جهان فعالیت دارد. ما فکر می‌کنیم که بتوانیم همکاران خوبی برای هم باشیم .

n

n

nبراساس این توافق‌نامه، مریماک می‌تواند ۱۵٫۵ میلیون دلار به‌دست آورد که از این مقدار ۲ میلیون دلار آن در ابتدای کار به‌دست آمده و مابقی در ادامه همکاری مشترک با آکتاویس حصول خواهد شد. براساس این توافق‌نامه مشترک، در آینده نزدیک دو سوم از سود به‌دست آمده از فروش جهانی محصول نصیب شرکت مریماک می‌شود. این شرکت متعهد می‌شود تا این داروها را در کارخانه خود واقع در کمبریج به تولید انبوه برساند .

n

n

nسیگوردو اولافسون از مدیران شرکت آکتاویس می‌گوید: ما خوشحالیم که با شرکت مریماک جهت تولید و تجاری‌سازی دارو همکاری می‌کنیم. ما معتقدیم که این همکاری مشترک می‌تواند به درمان بیماران در سراسر جهان کمک کند .

n

n

nمریماک یکی از شرکت‌های تولیدکننده دارو بوده که از فناوری‌های زیستی برای داروسازی استفاده می‌کند. این شرکت در حال حاضر شش دارو در مرحله تست بالینی دارد .

n

n

nشرکت ایرلندی آکتاویس متخصص در امور توسعه، تجاری‌سازی و توزیع دارو بوده که محصولات مختلفی را با نام تجاری آکتاویس عرضه می‌کند. این شرکت نیز در حال حاضر مشغول تحقیق و توسعه روی پنج دارو است. آکتاویس بیش از ۳۰ کارخانه و مرکز توزیع در سراسر جهان دارد .

n

nnnمنبع باشگاه خبرنگاران جوان

مطلب پیشنهادی:   ساخت سریع ترین قطار مغناطیسی در ژاپن

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!