rnrnrn
تجاری‏سازی خدمات ۳۲ شرکت دانش‏بنیان آسانسورها و بالابرها در کشور

تجاری‏سازی خدمات ۳۲ شرکت دانش‏بنیان آسانسورها و بالابرها در کشور

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



تجاری‏سازی خدمات 32 شرکت دانش‏بنیان آسانسورها و بالابرها در کشورReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nرئیس دانشگاه علمی کاربردی دماوند گفت: پیش‏بینی می‏شود در یک دوره پنج ساله ،بیش از ۳۲ شرکت دانش‏بنیان از مرحله رشد مقدماتی به تجاری‏سازی دست یابند.

n

nاز شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی دماوند، روزبه میرعبدالله‏یانی امروز افزود: به منظور حمایت از این شرکت‏ها، مرکز رشد با ایجاد یک شرکت هولدینگ مرکزی و ایجاد یک برند بین‏ المللی در صنعت آسانسور قصد دارد با شرکت‏های ممتاز مرکز رشد مشارکت اقتصادی کرده و این شرکت‏های دانش‏بنیان به عنوان اعضای این هولدینگ و با حمایت مادی و علمی شرکت هولدینگ به کار و فعالیت بپردازند.

n

nمیرعبدالله‏یانی افزود: الگوی این شهرک‏ها و مراکز رشد فناوری از کشور آمریکا برداشته شده و نتایج آن چشمگیر خواهد بود.

n

nوی تصریح کرد: در این شهرک‏ها، نماینده سازمان‏های موسسات خدماتی مستقر شده و شرکت‏های مستقر در این شهرک از امتیاز هم‏افزایی علمی و مالی برخوردار خواهند بود


————————————-

n.

n

nرئیس مرکز رشد فناوری آسانسورها و بالابرها افزود: همچنین با توجه به قرارگیری این شهرک تحقیقاتی در مجاورت دانشگاه امکان جذب و اشتغال بخش عمده‏ای از فارغ‏التحصیلان دانشگاه در شهرک فراهم خواهد شد.

n

nوی تصریح کرد: این مرکز رشد در ۴۰ کیلومتری شهر تهران و بین شاهراه‏های ارتباطی شمال ـ جنوب و غرب به شرق ایران قرار گرفته است.

n

nرئیس مرکز رشد فناوری آسانسورها و بالابرها گفت: همچنین قرارگیری این مرکز در شعاع ۵۰ کیلومتری شش شهرک صنعتی فعال استان تهران پتانسیل استفاده از واحدهای صنعتی این شهرک‏ها را نیز فراهم ساخته است. این موقعیت جغرافیایی استراتژیک یکی از نقاط قوت این مرکز است.

مطلب پیشنهادی:   وسیله ای جدید برای خنک کردن چای و قهوه

n

nمیرعبدالله‏یانی اظهار امیدواری کرد؛ با توجه به آنکه این مرکز رشد نخستین مرکز رشد در نوع خود و نخستین مرکز رشد فناوری در شهرستان دماوند است، از سوی فرمانداری شهرستان دماوند و سایر دانشگاه‏های شهرستان نیز مورد حمایت قرار گرفته و از ردیف بودجه شهرستان در نیمه دوم سال جاری نیز بهره‏مند شود.

n

nوی گفت: به منظور بررسی و کارشناسی طرح‏های صاحبان ایده، بانک اطلاعاتی تحت عنوان بانک ایده ایجاد شده است که صاحبان ایده با تکمیل فرم‏های الکترونیکی آمادگی خود را جهت همکاری با مرکز رشد اعلام می‏دارند.

n

nرئیس مرکز رشد فناوری آسانسورها و بالابرها افزود: این ایده‏ها توسط هیئت امنای مرکز رشد بررسی و صاحبان بهترین ایده‏ها به مرکز فراخوانده خواهند شد؛ علاقه‏مندان می‏توانند اطلاعات بیشتر را در سایت دانشگاه علمی کاربردی دماوند به آدرس WWW.damavand-uast.ac.ir مراجعه کنند

n

nمنبع: خبرگزاری فارس.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!