rnrnrn
تصویب و افتتاح مرکز رشد «نانو و انرژی‌های نو» در واحد تهران شرق/ ارایه خدمات حمایتی به صاحبان ایده

تصویب و افتتاح مرکز رشد «نانو و انرژی‌های نو» در واحد تهران شرق/ ارایه خدمات حمایتی به صاحبان ایده

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



تصویب و افتتاح مرکز رشد «نانو و انرژی‌های نو» در واحد تهران شرق/ ارایه خدمات حمایتی به صاحبان ایدهReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

سرپرست واحد تهران شرق از تصویب نهایی و افتتاح مرکز رشد با عنوان «نانو و انرژی های نو» در این واحد خبر داد و دکتر قباد بهزادی پور عضو هیات علمی دانشکده علوم پایه این واحد را به عنوان رییس این مرکز منصوب کرد. وی گفت: افتتاح این مرکز در وزارت علوم گامی برتر برای ایجاد مزیت دانشگاهی است.

n


————————————-

n

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر ابراهیم حلاجیان در جلسه هیات رییسه واحد تهران شرق گفت: پیرو ارشاد و مطالبات دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد مبنی بر حمایت از اقتصاد دانش بنیان و تجاری سازی علم، این مرکز رشد با عنوان «نانو و انرژی های نو» در واحد دانشگاهی تهران شرق تاسیس شد.

n

بهزادی پور هم با تشریح روند اقدامات صورت گرفته تا تصویب نهایی و صدور مجوز تاسیس مرکز رشد واحد تهران شرق به ارایه توضیحاتی درباره اهداف و چشم اندازهای این مرکز پرداخت و هدف از ایجاد مرکز رشد را ایجاد فضای مناسب جهت تجاری­ سازی دستاوردهای تحقیقاتی در راستای تبدیل علم به ثروت خواند.

n

رئیس مرکز رشد واحد تهران شرق افزود: واحد تهران شرق با توجه به شناسایی نیازهای منطقه و توانایی اعضای هیات­ علمی خود از سال ۱۳۹۳ برای تاسیس مرکز رشد با بهره ­گیری از متخصصان فن در تجاری سازی و نوآوری قدم برداشت و با توجه به اینکه سمت و سوی مقالات علمی، فعالیت­ های آزمایشگاهی و اختراعات اعضای هیات علمی در زمینه نانو بوده است، عنوان مرکز رشد واحد تهران شرق””نانو و انرژی های نو”” انتخاب شد.

مطلب پیشنهادی:   راه‌اندازی کمیته تحقیقات و فناوری شهرستان گناباد

n

وی اظهار کرد: ماموریت اصلی مرکز رشد واحد تهران شرق حمایت از توسعه کسب و کار­های دانش بنیان در زمینه نانو ذرات، نانو کامپوزیت‌ها، نانو ساختارها وانرژی های نو است.

n

بهزادی پور با تاکید بر حمایت ریاست واحد از آمادگی این مرکز برای ارایه خدمات حمایتی به کارآفرینان صاحب ایده در حوزه فناوری های پیشرفته را داد.

n

 

n

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!