rnrnrn
تغييرات عمده‌ در نظام آموزشي و بازنگري كتاب‌هاي دانشگاه فنی و حرفه ای

تغييرات عمده‌ در نظام آموزشي و بازنگري كتاب‌هاي دانشگاه فنی و حرفه ای

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



تغييرات عمده‌ در نظام آموزشي و بازنگري كتاب‌هاي دانشگاه فنی و حرفه ایReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nمعاون آموزشي دانشگاه فني‌وحرفه‌اي از برگزاري سمينار سه روزه معاونين آموزشي دانشكده‌هاي فني و حرفه‌اي كشور در مشهد خبر داد.

————————————-

nدكتر علي خاكي در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)منطقه خراسان، در خصوص اين سمينار، اظهار داشت: اولين گردهمايي ملي معاونين آموزشي سراسر كشور مربوط به دانشكده‌ها و آموزشكده‌هاي وابسته به دانشگاه فني و حرفه‌اي ۱۷ اسفند ماه در تهران و دومين گردهمايي با موضوع آموزش متدهاي جديد برنامه‌ريزي در مشهد، آموزشكده فني الزهرا دختران در روزهاي ۱۹، ۲۰ و ۲۱ ارديبهشت برگزار شد.

n

nوي با بيان اينكه در اين گردهمايي معاونين آموزشي ۱۶۸ مركز كشور حضور دارند، افزود: در اين همايش در خصوص حوزه‌هاي آموزش، ‌فرهنگ و اخلاق حرفه‌اي بحث مي‌شود، همچنين كارگاه‌هايي هم تشكيل داده‌ايم كه بعضا تخصصي هستند كه در حوزه ارزشيابي آموزشي است.

n

nدكتر خاكي ادامه داد: همچنين سمينارها و سخنراني‌هايي با محتواي رهنمودهايي براي دانشگاه فني و حرفه‌اي كه دانشگاهي فني است، برگزار خواهد شد. طبعا اين دانشگاه مي‌تواند موفقيت‌هاي بزرگي داشته باشد و در راستاي نامگذاري سال جاري توسط مقام معظم رهبري به نام سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني، آنرا پوشش دهد.

n

nمعاون آموزشي دانشگاه فني و حرفه‌اي با اشاره به هدف از برپايي اين سمينار، گفت: معاونين آموزشي جهت يافتن آمادگي بيشتر در اين سمينار حضور يافتند تا هم در حوزه كيفي‌سازي آموزشي اقداماتي انجام بدهند و هم اينكه سياست‌ها و محورهاي اصلي فني و حرفه‌اي را تدوين بكنند. همچنين براي سالي كه نامگذاري شده اقداماتي انجام بدهيم كه تا پايان سال توليدات فني، مهندسي و محصولات دانشجويي را در سراسر كشور در نمايشگاهي به نمايش بگذاريم.

مطلب پیشنهادی:   اخذ پروانه کسب و کار

n

nوي افزود: اين دانشگاه با اقداماتي كه انجام مي‌دهد هم در حوزه تربيت نيروهاي فني و مهارتي و به نوعي فني و حرفه‌اي و هم در حوزه بازنگري كتاب‌هاي درسي روندي پيش گرفته كه انشاء الله بتوانيم براي پايان سال ۹۱ و ابتداي سال ۹۲ تغييرات عمده‌اي را در نظام آموزشي و چشم‌اندازهاي آموزشي دانشگاه داشته باشيم.

n

nگفتني است كه اين سمينار سه روزه با همكاري جهاددانشگاهي خراسان رضوي برگزار شد.

‘, ۱, ۲۰, ‘۲۰۱۲-۰۵-۱۱ ۰۷:۵۱:۱۷’, ۷۵۰, ‘

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!