rnrnrn
دستبندی که پیامها و تماسهای دریافتی تلفن را با رنگ گزارش می‌کند

دستبندی که پیامها و تماسهای دریافتی تلفن را با رنگ گزارش می‌کند

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



دستبندی که پیامها و تماسهای دریافتی تلفن را با رنگ گزارش می‌کندReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
n

n

n

n

nدستبندی که پیامها و تماسهای دریافتی تلفن را با رنگ گزارش می‌کند

n

nدر پی روند محبوب شدن فناوریهای پوشیدنی دو طراح در آمریکا دستبدی را ارائه کرده اند که می تواند تمام رخدادهای روی تلفن همراه از جمله پیامک و تماسهای دریافتی را از طریق حس لامسه و بینایی به کاربر خود اعلام کنند.

n

n

n

n

nبه گزارش خبرگزاری مهر، فناوریهای پوشیدنی این روزها تیتر بسیاری از اخبار فناوری را به خود اختصاص داده اند در میان مشهورترین انواع آنها می توان به عینک گوگل و یا ساعتهای هوشمند اپل و سامسونگ اشاره کرد که قرار است به زودی از راه برسند


————————————-

n.

n

nجدا از نام این شرکتهای بزرگ فناوری، شرکتهای کوچکتر نیز وارد عرصه فناوری پوشیدنی شده اند. یکی از این فناوری ها دستبندی است که به کاربر خود اعلام می کند که وی روی تلفن هوشمند پیامک یا تماس دریافت کرده اند اما این اعلام با ترکیب سیگنالهای لمسی و تصویر صورت می گیرد.

n

nوقتی که دستگاه تلفن همراه داخل جیب و یا کیف قرار دارد و کاربر تغییرات جدید روی آن را متوجه نمی شود، این دستبند می تواند دریافت پیام و یا تماس جدید را اعلام کند.

n

nبراساس اظهارات شرکت سازنده این دستبند که به آن "امبریس +"  گفته می شود، از طریق تنظیمات ساده ای روی پارامترهای ابتدایی تلفن همراه این دستگاه به شما آنچه را که می خواهید و زمانی که می خواهید را اطلاع می دهد. چگونگی نمایش اطلاعات و تعداد دفعات آن کاملا به شما بستگی دارد.

مطلب پیشنهادی:   حضور ۳۰ مخترع ایرانی در رقابت های معتبرترین جشنواره بین المللی اختراعات

n

nکاربر می تواند تنظیمات را طوری انجام دهد که برای دریافت تمام تماسهای دریافتی، میزان باطری، پیامکهای متنی، نامه های الکترونیکی و به روزسازی صفحات اجتماعی هشدار دریافت کند.

n

n

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!