rnrnrn
پیشرفته ترین تجهیزات اداری برای خانه ساخته شد

پیشرفته ترین تجهیزات اداری برای خانه ساخته شد

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



پیشرفته ترین تجهیزات اداری برای خانه ساخته شدReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
n

n

n

n

nپیشرفته ترین تجهیزات اداری برای خانه ساخته شد

n

nیک شرکت فناوری در کبک کانادا تجهیزاتی در قالب " اداره در خانه" ارائه کرده تا به عنوان یک ایستگاه کاری رایانه ای فضای کاری را در خانه شبیه سازی کند.

n

n

n

n

nبه گزارش خبرگزاری مهر، تجهیزات "اداره در خانه" به یک مرکز کنترل لمسی، سه صفحه ال ایی دی ۲۷ اینچی و یک سیستم تصفیه هوا برای کنترل گرما مجهز است.

n

nآزمایشگاه MWE مستقر در کبک کانادا این تجهیزات را یک ایستگاه کاری رایانه ای توصیف کرده است که مجهز به برنامه های کاربردی بسیاری است


————————————-

n.

n

n

n

nطراحان اعتقاد دارند که استفاده از این تجهیزات نوعی آرامش خاطر برای کاربر فراهم می کند چرا که به همه امکانات اداره در خانه یا هرکجا که صندلی خود را مستقر کرده دسترسی خواهند داشت

n

nسازنده مدعی شده است که این تجهیزات که از آن با عنوان " امپراطور ۲۰۰" یاد می کند پیشرفته ترین تجهیزات اداره در خانه است.

n

nقالبهای قابل تنظیم آلومینیومی یک صندلی از چرم ایتالیایی را دربرگرفته که به کاربر امکان چرخیدن یا لم دادن هنگام کارکردن را می دهد به این معنا که کاربر هرگز کمر دردی که پس از ساعتها نشستن روی صندلی اداری نصیب هر کارمندی می شود را تجربه نخواهد کرد.

n

n

n

nنسخه ارزان تر امپراطور درحال حاضر مورد استفاده نیروی دریایی آمریکا و شرکتهایی چون مایکروسافت قرار دارد

n

nاین شرکت امیدوار است که بتواند سرمایه گذاران بیشتری جذب کند تا این تجهزات اداری برای منزل را به صورت تجاری وارد بازار کند.

مطلب پیشنهادی:   رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ساخت دستگاه قلب مصنوعی برای نخستین بار در کشور خبر داد.

n

nمدل امپراطور ۲۰۰ با قیمت ۴۹۱۵۰ دلار به فروش می رسد. در میان مدلهای ارائه شده امپراطور ۱۵۱۰ با قیمت ۵۹۵۰ دلار عرضه می شود. اما همانطور که از قیمت بر می آید مدل ۱۵۱۰ فاقد برخی از ویژگیهایی است که مدل گران قیمت از آن برخوردار شده است.

n

n

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!